جزئیاتی از ضرب و شتم یک معلول ذهنی در تایباد

صافی نیوز / دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: پس از این که عوامل یک مرکز نگهداری از معلولان این شهر یکی از آنها را ضرب و شتم کردند که منجر به صدمه دیدن این فرد شد مراجع قضایی این شهرستان با تشکیل پرونده ای به این موضوع ورود کردند.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، جعفر صدیقی افزود: ادعا شده که فرد معلول صدمه دیده به علت شرایط جسمی در روز وقوع این حادثه با توانجویی دیگر درگیر شده است.

وی ادامه داد: عوامل مرکز نگهداری برای کنترل این فرد اقدام به ثابت کردن (بستن)وی کردند که با مقاومت فرد معلول روبه رو شدند و سپس به ضرب و شتم وی روی آوردند که بعد از گذشت چند ساعت و عدم تحرک معلول و بیهوش شدنش به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تایباد منتقل شد.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: در تحقیقات اولیه، علت اصلی بیهوش شدن این معلول ضربات وارد شده از سوی عوامل مرکز اعلام شده است.

صدیقی افزود: باتوجه به میزان صدمات وارد شده، این معلول برای انجام مراحل درمانی به مراکز درمانی مشهد منتقل شده و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری و وضعیتش وخیم است.

وی اضافه کرد: باتوجه به ضعف نظارتی برخی از دستگاههای متولی این پرونده از زوایای مختلف در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: در این ارتباط چهار نفر دستگیر شده و باتوجه به اهمیت موضوع این پرونده در شعبه ویژه و توسط ضابط تخصصی در دست تحقیق و بررسی است.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/