جزئیات هفتمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت

صافی نیوز / امروز و فردا استان فارس میزبان تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت است. فردا پنجشنبه با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برنامه‌های هفتمین سفر استانی هیئت‌دولت تکمیل می‌شود.

به گزارش صافیبه نقل از تسنیم، بازدید سرزده از مناطق محروم شهر شیراز و یکی از کارخانجات استان که در طول سال‌ها با مشکل روبه‌رو بوده، شرکت در شورای اداری استان، نشست با علما و نخبگان از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر به استان فارس است.

بر این اساس وزیر بهداشت، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر ارشاد، وزیر کشور، وزیر نفت، وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در این سفر آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

برخی از وزرا از امروز به شهرستان‌های مختلف استان می‌روند که از جمله می‌توان به حضور وزیر بهداشت در لارستان، خنج، گراش و اوز، وزیر جهاد کشاورزی در جهرم، خفر و داراب و زرین دشت، وزیر صمت در سروستان، خرامه و کوار و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در به ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد اشاره کرد.

میرکاظمی معاون رئیس‌جمهور به شهرستان‌های مهر و لامرد، حسینی معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس به شهرستان‌های فسا، نی ریز، بختگان و استهبان و مدنی معاون توسعه روستایی کشور به شهرستان‌های آباده، خرمبید، بوانات و سرچهان، صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری اقلید، بیضا و سپیدان سفر می‌کنند و خزعلی معاون امور بانوان نیز به بررسی مسائل حوزه زنان و خانواده می‌پردازد.

همچنین امروز وزیر نفت به شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد و قیروکارزین و وزیر نیرو نیز به شهرستان‌های کازرون و کوهچنار سفر می‌کنند و از نزدیک به بررسی موضوعات مورد نیاز برای شورای اداری فارس که فردا تشکیل می‌شود، می‌پردازند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به همراهی نمایندگان شیراز و زرقان در شیراز و احمد وحیدی وزیر کشور نیز در روز پنجشنبه به شهرستان‌های رستم و ممسنی سفر می‌کنند.

انتهای پیام/