جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مقامات روس برگزار شد

 صافی - آئین گرامیداشت و جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی ایران در پایتخت روسیه با حضور شماری از مقام ها و شخصیت های فرهنگی و سیاسی این کشور، دیپلمات های خارجی، روس های علاقه مند به ایران و همچنین ایرانیان مقیم در مسکو برگزار شد.

مسکو، در این مراسم که به میزبانی مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی در محل رزیدانس سفارت ایران در مسکو برگزار شد، مقام های عالی رتبه روس سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ایرانیان تبریک گفتند.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه از جمله میهمانان ویژه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسکو بود.

سفیران بیش از ۳۰ کشور در مسکو، مقام های لشکری روسیه و همچنین وابستگان نظامی کشورهای مختلف با حضور در این مراسم، پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر جمهوری اسلامی و همتایان ایرانی خود تبریک گفتند.

حضور سفرا، نخبگان، دیپلمات ها، وابسته های نظامی، روزنامه نگاران ، سیاست مداران و نمایندگان بخش های سیاسی،اقتصادی،علمی و فرهنگی روسیه در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مسکو چشمگیر بود.

نمایندگان سازمان ها و موسسات فرهنگی، رسانه ای و شرکت های مختلف صنعتی، اقتصادی و نفتی نیز در مراسم جشن انقلاب اسلامی در مسکو شرکت کردند.

افزون بر ایرانشناسان روس، ایرانیان مقیم از جمله بازرگانان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و فعالان بخش های مختلف اقتصادی در این مراسم حضور یافته بودند.

انتهای پیام/