رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان:

جلب رضایت مردم در اولویت کار مدیران باشد

صافی - رییس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان جویای وضعیت استان شد و تاکید کرد: جلب رضایت مردم باید در اولویت کار مدیران باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دوشنبه در این تماس تلفنی آخرین وضعیت استان هرمزگان پیرامون بارندگی های اخیر، آبگیری سدها، تردد و شرایط راه های ارتباطی، خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی، تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و خدمت رسانی پلیس در تامین امنیت ترافیک را جویا شد.

رییس جمهوری با قدردانی از مهمان نوازی مردم هرمزگان از مسافران نوروزی، از تلاش های نماینده عالی دولت، مدیران کل و ستادی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در خدمت به مردم تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در این تماس تلفنی با تبریک سال جدید و روز طبیعت به مردم هرمزگان ابراز امیدواری کرد که سال ۱۳۹۸برای مردم عزیز ایران همراه با خیر و برکت باشد.

استاندار هرمزگان نیز در این تماس تلفنی گفت: مجموعه مدیران استان با همه توان در کنار مردم، آماده خدمت رسانی هستند و شرایط مطلوبی بر استان از جنبه های امنیتی، خدمت رسانی و اسکان گردشگران به ویژه در زمان بارندگی حاکم است.

فریدون همتی با تشکر از توجه رییس جمهوری نسبت به مردم هرمزگان گزارش کاملی از وضعیت بارندگی های اخیر در استان، نحوه خدمت رسانی به مردم و مهمانان نوروزی، حجم ورود گردشگران و مسافران به استان، مدیریت راه ها، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان در مواجه با بارندگی های احتمالی آینده، مدیریت تامین کالاهای اساسی و ضروری مردم را ارائه کرد.

همتی در این تماس تلفنی به رییس جمهوری اطمینان داد شرایط موجود کاملا رضایت بخش است و تلاش مجموعه مدیران در راستای افزایش رضایتمندی عمومی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان بطور مستمر با استانداران کشور در تماس بوده و شرایط حاکم بر استان ها، به ویژه استان هایی که درگیر بارندگی های اخیر هستند را جویا می شوند.

استان هرمزگان در نخستین هفته امسال شاهد بارش باران و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها بود که در پی این بارندگی ها ارتباط برخی از مناطق استان قطع و بنادر مسافری نیز تعطیل شد.

مدیریت بحران هرمزگان بلافاصله در این شرایط وارد عمل شد و مسافران نوروزی در سالن ها و فضاهای مسقف تا عادی شدن شرایط اسکان داده شدند.

در حال حاضر شرایط جوی هرمزگان مساعد است البته هواشناسی نسبت به مواج بودن دریا هشدار داده و تاکید شده که از تردد شناورهای سبک و تفریحی به ویژه در بنادر غرب هرمزگان پیشگیری شود.

در حال حاضر تردد در تمام بنادر مسافری و تجاری هرمزگان برقرار است.

انتهای پیام/