2:08 1403/02/14

جمع آوری معتادین متجاهر در پیشوا

صافی نیوز / فرمانده انتظامي شهرستان پیشوا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر با هدف پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم در این شهرستان خبر داد.
ایرج ارسلانی

به گزارش صافی، ایرج ارسلانی با اعلام اين خبر، گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم ،در حوزه شهرستان پیشوا اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضایی با ورود به محل هاي پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسايش عموم شهروندان شده بودند، تعداد 57 نفر معتاد متجاهر جمع آوري که جهت بهبود وضعيت و ترک اعتياد به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسياری از جرائم و آسيب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به اين نكته توجه كنيم كه وجود پاتوق استعمال مواد يا خرده فروشان در محله ای كه در آن زندگي مي كنيم تهديدی جدی برای امنيت و سلامت فردی و اجتماعی به ويژه جوانان عزیز بوده و نبايد به آن بي تفاوت باشيم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}