16:50 1403/02/19
فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

جمع آوری ۷۸ معتاد و کشف موتور سیکلت های سرقتی در مراغه

صافی نیوز – فرمانده انتظامی مراغه از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی و جمع آوری و دستگیری ۷۸ معتاد و سوداگر مرگ در این شهرستان توسط پلیس خبرداد.

به گزارش صافی، سرهنگ رضا اصلانی فر روز سه شنبه در گفت وگویی افزود: در راستای اجرای طرح بازدید پلیس از پارکینگ ها و توقف گاه های شهری، ماموران انتظامی اقدام به استعلام خودروها و موتوسیکلت های متوقف شده کردند.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف چهار دستگاه موتوسیکلت سرقتی از پارکینگ ها در سطح شهر شدند.

وی همچنین از اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ خبرداد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت چند نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در برخی محلات، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ اصلانی فر افزود: در این راستا، ماموران پلیس موفق به جمع آوری ۷۵ معتاد و تحویل آنان به مرکز بازپروری و دستگیری سه توزیع کننده مواد افیونی و تحویل آنان به دستگاه قضایی شدند.

وی ادامه داد: با دستگیری و جمع آوری معتادان و سوداگران مرگ، مقدار ۶۲۰ گرم مواد مخدر و آلات و ادوات مصرف مواد افیونی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر مبارزه جدی و قاطع پلیس با سوداگران مرگ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *