حاج مجتبی زینی وند جانباز 70 درصد خرم آبادی به همرزمان شهیدش پیوست

صافی نیوز / جانباز هفتاد درصد،حاج مجتبی زینی‌وند به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش صافی، جانباز هفتاد درصد نخاعی «حاج مجتبی زینی وند» پس از سال ها صبر بر دردهای جانبازی در روز جمعه نهم ماه رمضان به جمع هم‌رزمان شهید خود پیوست.

در همین جهت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی شهادت این جانباز شهید را تسلیت گفت و از مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر او دعوت کرد.

متن پیام بدین گونه است:

«بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ»

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

خانواده محترم جانباز شهید حاج مجتبی زینی وند (مرتضوی)

سلام علیکم

شهادت جانباز سرافراز اسلام، سرباز افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس، شهید والامقام حاج مجتبی زینی‌وند (مرتضوی) باعث تاثر گردید.

جانبازان یادگاران روزهای عشق و حماسه، و تمثال وفاداری و ایثارند.

گوهرهای ارزشمندی که در دوران سخت جنگ برای اعتلای نام اسلام و ایران، در مسیر خط سرخ شهادت گام برداشتند، و میراث گرانقدر شهدا را با تلاش خستگی ناپذیر پاسداری نمودند، تا اینکه خود نیز به جمع یاران شهیدشان پیوستند.

اینجانب شهادت این جانباز سرافراز ارتش جمهوری اسلامی را که در دوران دفاع مقدس در جمعی لشکر همیشه پیروز ۸۴ لرستان مجاهدت نمود، و سالها درد و رنج ناشی از جانبازی را در این راه مقدس تحمل نمود و نام خود را در جرگه مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت، به خانواده محترم شهید، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، مردم شهید پرور استان لرستان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال عُلوِّ درجات را برای این جانباز شهید، و صبر و اجر را برای بازماندگان خواستارم.

از عموم مردم شهید پرور شهرستان خرم آباد، هیئتهای مذهبی، و رزمندگان اسلام، جوانان بسیجی و انقلابی و حزب الهی، خانواده‌های شهدا و جانبازان و نهادها و سازمان‌ها درخواست می‌کنم در مراسم تشییع این شهید والامقام، روز دوشنبه ۱۴/ ۱/ ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ واقع در آرامستان بهشت رسول«ص» بخش ویسیان، شرکت فرمایند.

سیداحمدرضا شاهرخی

انتهای پیام/