حال قرائتی مساعد است به شایعات توجه نکنید!

صافی نیوز / در پی انتشار اخبار و عکس‌هایی در مورد وخامت حال عمومی حجت‌الاسلام‌ محسن قرائتی در فضای مجازی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز ضمن تکذیب این موضوع گفت: عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به زمان بستری ایشان در سال‌های قبل است.

به گزارش صافی، حامد صالحی -مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در مورد اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد وخامت حال عمومی حجت‌الاسلام‌ محسن قرائتی گفت: حال عمومی این استاد اخلاق خوب است و عکس‌ها و اخبار منتشر شده از ایشان در فضای مجازی همگی مربوط به دوران کسالت وی در سال‌های قبل است، در حال حاضر ایشان در منزل بوده و به جز مشکل قدیمی مربوط به ناحیه پا که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در مورد روند ضبط برنامه‌های درس این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: برنامه “درس‌هایی از قرآن” ایشان هر شب بعد از اذان مغرب و عشاء از شبکه اول سیما در حال پخش است و مشکلی از این‌ جهت وجود ندارد.

چند روزی است که تصاویری از بستری شدن حجت‌الاسلام محسن قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، در حالی که این تصاویر مربوط به کسالت این استاد اخلاق در سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/