نماینده ولی فقیه در آذربایجا‎ن‎ شرقی:

حرمت ایام فاطمیه در جشن‌های پیروزی انقلاب حفظ شود

صافی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به مصادف شدن ایام الله دهه فجر امسال با ایام فاطمیه گفت: حفظ حرمت این ایام واجب است، بهترین جشن برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر امروز در دیدار با جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ورزقان اظهار داشت: نباید بیانات مقام معظم رهبری سخنرانی صرف تلقی شود، بلکه باید به عنوان فرمان و دستورالعمل در وزارت خانه‌ها و در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

وی افزود: دشمنان در چهل سال گذشته شبانه روزی تلاش کرده‌اند که حرکت مردمی را از بین ببرند و از بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان به دنبال براندازی نظام بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: از ترور شخصیت های سیاسی، علما و روحانیان انقلابی در اوایل انقلاب گرفته تا تحمیل ۸ سال جنگ عیله ایران، مسائل منافقان و یا حتی پرورش داعش در سال های اخیر نیز نشان می‌دهد که در این سال ها نقشه‌ای جزء براندازی نظام نداشته‌اند.

آل هاشم یادآور شد: تلاش دشمن برای خاموش کردن نور اسلام، تلاشی بیهوده و بی نتیجه است و در این میان وظیفه نیروهای انقلابی حساس بودن و حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمنان در این سال‌ها در همه نقشه‌های خود علیه نظام با شکست مواجه شده‌اند گفت: دشمنان حدود یک سال است که فشار چندین برابری اقتصادی و روانی به مردم وارد می‌کنند تا به مردم القا کنند که این انقلاب دیگر توان ادامه مسیر را ندارد.

وی ادامه داد : تحرکات سال‌های قبل در بعضی مناطق مصداق بارز نقشه‌های دشمنان است که هدف اصلی این فشارها، فروپاشی نظام از داخل نظام است می‌خواهند مردم را به کف خیابان‌ها بکشانند تا علیه نظام شعار دهند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی در مبارزه با دشمنان نباید کوتاهی کنند گفت: باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برنامه ریزی کرد و نکته اصلی در قبال توطئه‌های دشمنان، حفظ وحدت و همدلی و بصیرت افزایی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکی دیگر از اهداف دشمنان را بدبین کردن مردم و جوانان به آینده برشمرد و افزود : نیروهای انقلابی و مسئولان وظیفه دارند با بصیرت افزایی و امید آفرینی در جامعه مقابل القائات یاس و ناامیدی دشمنان مقابله کنند.

آل هاشم یادآور شد: با همراهی مردم و عنایت خداوند نظام به اهداف خود خواهد رسید و مسئولان نیز باید مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را برطرف کنند.

وی با قدردانی از حضور همیشه در صحنه مردم فیهم و بصیر کشورمان گفت: مردم رفع مشکلات اقتصادی خود را خواستار هستند و گرنه هرگز با نظام قهر نیستند و حدود ۱۰ هزار جوان آذربایجان شرقی جان خود را برای این نظام فدا کرده‌اند، مگر خانواده‌های این شهدا می‌توانند خون فرزندان خد را هدر دهند.

وی با اشاره به مصادف شدن ایام الله دهه فجر امسال با ایام فاطمیه عنوان کرد: حفظ حرمت این ایام واجب است، بهترین جشن برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و نباید صرفاً به نصب بنر، شادی و جشن خلاصه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان گفت: امروز در سایه همت جوانان این کشور موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف مانند انرژی هسته‌ای، صنایع دفاعی و نظامی، علم و فناوری، تولید و ورزش به دست آمده است.

انتهای پیام/