رهبر معظم انقلاب:

حرکت فلسطینی و مبارزه فلسطینی به توفیق الهی نزدیک می‌شود

صافی نیوز / رهبر انقلاب خطاب به جوانان فلسطینی فرمودند: به امید خدا حرکت فلسطینی و مبارزه فلسطینی به توفیق الهی نزدیک خواهد شد.

به گزارش صافی، محور بیانات رهبر انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است:

قدس شریف قلب فلسطین است و از بحر تا نهر ارض قدس است.

ملت فلسطین هر روز بیش از گذشته نشان می دهد با شهامت کم نظیر در برابر ظلم ایستاده و خواهد ایستاد انشاالله.

امروز «اراده‌ی شکست‌ناپذیر» در فلسطین و همه‌ منطقه‌ غرب آسیا، جایگزین «ارتش شکست‌ناپذیر» صهیونیست شده است.

جوانان با عملیات فداکارانه‌ی خود، سپر دفاع فلسطین شده‌اند و آینده‌ای متفاوت را  مژده می دهند.

امروز در میدان سیاسی مهمترین حامی رژیم غاصب یعنی آمریکا خود دچار شکست های پی در پی شده است.

شکست در جنگ افغانستان، شکست در سیاست فشار حداکثری بر ایران اسلامی، شکست در برابر قدرت‌های آسیا، شکست در کنترل اقتصادی جهان، شکست در مدیریت داخلی خود و پدیده‌ی شکاف عمیق در حاکمیت آمریکایی.

نظرسنجی‌ها میگویند تقریباً ۷۰ درصد فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷ و اردوگاه‌های خارج، رهبران فلسطینی را به حملات نظامی به رژیم غاصب ترغیب می کنند. این پدیده‌ی مهمّی است؛ زیرا به معنی آمادگی کامل فلسطینی‌ها برای مقابله با رژیم غاصب است و دست سازمانهای مجاهد را باز میگذارد تا هر زمان لازم دانستند وارد عمل شوند.

تحرّک جِنین، رژیم صهیونیست را دیوانه کرده است
این در حالی است که بیست سال پیش، رژیم غاصب در پاسخ به کشته‌شدن چند صهیونیست در نهاریا، ‌دویست نفر را در اردوگاه جِنین به قتل رسانید تا برای همیشه مسئله‌ی جِنین را حل کند!

همه طرح‌‎های سازش با صهیونیست‌ها باطل شده‌اند
آنچه در سال‌های اخیر در فلسطین رخ داده است، مُهر ابطال بر همه‌ طرح‌های سازش با دشمن صهیونیست است. زیرا هیچ طرحی درباره‌ی فلسطین در غیاب یا بر خلاف نظر صاحبان آن یعنی فلسطینی‌ها اجرا شدنی نیست.

مدعیان حقوق بشر که درباره اوکراین غوغا به‌پا کردند در قضیه فلسطین ساکت‌اند
رژیم صهیونیستی البته با اینکه از نفس افتاده است، همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد و با سلاح به جان مظلومان افتاده است.

دروغ‌گویان مدّعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا که در قضیّه‌ اوکراین آن غوغا را به راه انداختند، در برابر این‌همه جنایت در فلسطین مُهر سکوت بر لب زده‌اند و از مظلوم دفاع نمی‌کنند بلکه به گرگ‌ خونخوار کمک هم می‌کنند.
این درس بزرگی است؛ به این قدرت‌های نژادپرست و معاند نمی‌توان و نباید تکیه کرد.

شکل‌گیری مقاومت در منطقه‌ی غرب آسیا در دهه‌های اخیر پربرکت‌ترین پدیده‌ی این منطقه بوده است

کیان مقاومت بود که بخش‌های اشغال شده‌ی لبنان را از لوث وجود صهیونیست‌ها پاک کرد، عراق را از حلقوم آمریکا بیرون کشید، عراق را از شرّ داعش نجات داد، به مدافعان سوری در برابر نقشه‌های آمریکا مدد رسانید. کیان مقاومت، با تروریسم بین‌المللی مبارزه می‌کند و به مردم مقاوم یمن در جنگی که به آنها تحمیل شده است یاری می‌رساند.

حرکت خیانت‌آمیز «عادی‌‌سازی» را محکوم می‌کنیم؛ کور نمی‌تواند عصاکش کور دگر شود

ایران حامی و طرفدار جبهه‌ مقاومت است. این را همواره گفته‌ایم و به آن عمل کرده و بر آن پای فشرده‌ایم.

اینکه برخی دولت‌های عربی به آمریکا گفته‌اند در حل مسأله‌ فلسطین شتاب کند، اگر منظور آنان این است که پیش از بیرون رفتن از منطقه، هر مانع را از سر راه تثبیت رژیم غاصب بردارد، اولاً  خیانت کرده و برای دنیای عرب ننگ آفریده‌اند،‌ ثانیاً ساده‌لوحی به خرج داده‌اند، زیرا کور نمی‌تواند عصاکش کور دگر شود!

دست گروه‌های فلسطینی مقاوم را می‌فشارم و دنیای اسلام به‌ویژه جوانان را به حضور در این میدان عزّت و کرامت فرا می‌خوانم.

انتهای پیام/