ادعای نماینده مجلس:

حضور ابراهیم عزیزی در دولت منتفی شد

صافی نیوز / عضو کمیسیون امور داخلی مجلس می‌گوید: حضور ابراهیم عزیزی در دولت کنسل و منتفی شد.

به گزارش صافی به نقل از منیبان، علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی روز چهارشنبه _ ۲۳ آذر_ مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت و فرزند شهید است. دولت رایزنی های زیادی با او کرده و به یک توافق با رییس جمهور رسیده است. ایشان استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌شان تقدیم کرده است. با وجود گذشت دو هفته از اعلام این خبر ابراهیم عزیزی کماکان در مجلس حضور دارد هم‌چنان که امروز در صحن علنی مجلس حضور داشت.

در همین رابطه جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی مجلس، درباره اینکه ابراهیم عزیزی به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور تعیین شده است، تصریح کرد: حضور ابراهیم عزیزی در دولت کنسل و منتفی شد. بنده درباره علت منتفی شدن این قضیه اطلاعی ندارم و تنها می‌دانم که تصمیم گرفته و کنسل شد. البته نرفتن ابراهیم عزیزی هم به نفع دولت و مجلس بوده هم به نفع ابراهیم عزیزی.

غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره این موضوع گفت: بنده اطلاع دقیقی ندارم اما طبق برنامه امروز باید در مجلس رأی‌گیری در مورد استعفای ابراهیم عزیزی صورت می‌گرفت اما این اتفاق نیفتاد و بنده به شنیدم که حضور ابراهیم عزیزی در دولت منتفی شده است.

همچنین یک منبع آگاه در مجلس که نخواست نامش فاش شود در این باره گفت: در صحن مجلس درباره رفتن ابراهیم عزیزی به دولت رأی‌گیری نشد و هنوز در مراحل اولیه باقی مانده است.

او تاکید کرد: شنیده‌ها حاکی از این است که ابراهیم عزیزی درخواست خود را برای حضور در پُست معاون پارلمانی رئیس جمهور را پس گرفته است.

انتهای پیام/