خطیب جمعه مراغه:

حضور رئیس جمهور در مجلس نمونه بارز مردم سالاری دینی است

امام جمعه مراغه در خطبه های این هفته با اشاره به دعوت نمایندگان مجلس از رئیس جمهور برای پاسخگویی گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس و پاسخ به سئوالات نمایندگان، نمونه بارز مردم سالاری دینی در کشور هست.

به گزارش صافی از مراغه، آیت الله پورمحمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه مراغه گفت: حضور رئیس قوه مجریه در مجلس که با جواب به سئوالات همراه بود، نمایش اقتدار و ثبات نظام اسلامی است.

وی افزود: پاسخگویی رئیس جمهور به دغدغه های نمایندگان مردم که فارغ از جناح بندی و جنجال آفرینی های کاذب بوده، باید به عنوان فرهنگی در بین مسئولان کشور تبدیل شود.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به سخنان چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیئت دولت اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این رهنمودها، از حضور و پاسخگویی رئیس جمهوری در مجلس تقدیر کردند، که مسئولان کشوری و دولت باید این حمایت رهبری را قدر دانسته و با تکیه بر رهنمودهای ایشان در مسیر رفع دغدغه های مردم گام بردارند.

عضو خبرگان رهبری افزود: وجود همدلی، صفا، صمیمیت، اتحاد و همکاری؛ خواست رهبر انقلاب از مسئولان کشور است تا به این طریق توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان نظام خنثی شود.

بیشتر بخوانید: زیرساخت های ایجاد شده در شهرها و روستاها پس از پیروزی انقلاب قابل توجه است

وی با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و عزاداری های حسینی ادامه داد: در برگزاری آیین های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) فرایض و واجبات دینی به ویژه نماز مورد غفلت عزاداران و هیئت های حسینی قرار نگیرد، هیئت های حسینی در آیین های سوگواری، شئونات دینی را مراعات کرده و از نواختن طبل در زمان اذان و اقامه نماز خودداری کنند.