خطیبی:

حضور کنستانت در تراکتور باعث افتخار هر دو طرف است

صافی - سرمربی سابق تراکتورسازی، خرید جدید تراکتور را یک اتفاق مثبت در راستای پوشش نقاط ضعف این تیم دانست.

جذب کوین کنستانت را به فال نیک گرفته و آن را اتفاقی مثبت در راستای پوشش نقاط ضعف تراکتورسازی دانست:

این انتقال باعث افتخار هر دو طرف است

تراکتورسازی تیمی است که از نظر داشتن هوادار، جزو بهترین های فوتبال آسیا به شمار می رود. حضور در چنین تیمی که بازی های خانگی اش همواره بالای ۵۰ هزار نفر هوادار دارد یک افتخار بزرگ برای کنستانت است. از طرفی، این بازیکن سابقه بسیار خوبی دارد و جذب وی به نوعی برای تراکتور هم اتفاقی خوب به شمار می رود. به طور کلی این اتفاق باعث افتخار هر دو طرف است.

بین‌المللی شدن، تراکتور را جذاب‌تر می‌کند

تراکتورسازی به خودی خود یک تیم جذاب و دوست داشتنی است. حضور بازیکنانی چون کنستانت، استوکس و سوگیتا که این تیم را به تیمی بین المللی تبدیل کرده، جذابیت تراکتور را بالاتر می برد. چنین فضایی می تواند به ارتقای سطح فوتبال کشور نیز کمک زیادی بکند. چنین بازیکنانی بس شک چیزهای زیادی از نظر فنی می توانند برای ارائه کردن داشته باشند که می تواند برای بازیکنان داخلی ارزشمند باشد.

بهانه‌ها هم به حداقل رسیده است

مهندس زنوزی در این مدت برای تراکتور زحمات زیادی کشیده که نیاز به بازگو کردن آنها نیست. به نظرم این اتفاقات مثبت بهانه ای برای مدیریت و کادر فنی باقی نگذاشته و تیم به معنای واقعی کلمه محکوم به موفقیت است. انشالله در نیم فصل دوم شاهد تراکتوری آماده تر و کم نقص تر از دور رفت خواهیم بود.

انتهای پیام/