11:23 1403/02/20
امام جمعه مراغه:

حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش رو زمینه ساز ارتقای امنیت میهن اسلامی است

صافی نیوز / امام جمعه مراغه: مشارکت و حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش‌رو زمینه‌ساز ارتقای امنیت میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف خواهد بود.
محمدتقی پورمحمدی

به گزارش صافی، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد جامع مراغه برگزار شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون هزاران شهید تداوم یافته و حفاظت از ارزش‌های آن رسالت همگانی است.

وی با بیان اینکه شهدای بسیاری در طول سال‌های پیش از انقلاب، زمان پیروزی شکوهمند آن و نیز هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده، ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رای در حقیقت ارج نهادن به این مجاهدت‌هاست. 

امام جمعه مراغه گفت: مشارکت و حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات پیش‌رو زمینه‌ساز ارتقای امنیت میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

وی همچنین انتخاب اصلح را نیز مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: انتخاب اصلح و شایسته از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده در این انتخابات از جمله وظایف همه در جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: با وجود اینکه انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو امری مهم است اما میزان مشارکت اهمیتی بالاتر و صدچندان دارد.

وی با اشاره به مجاهدت‌های امام راحل در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ادامه داد: طی سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از انقلابیون مجاهدت‌ کردند، شهید شدند یا زیرشکنجه‌های رژیم ستمشاهی متحمل رنج بسیار شدند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکتی بی‌سابقه و بی‌نظیر در تاریخی تشییع انجام داد و در طول سالیان عمر با برکت خود با پرورش علما و شخصیت‌های بزرگ، تداوم‌بخش انقلاب اسلامی بود. 

به گزارش صافی، آیین بزرگداشت ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مردم و مسئولان شهرستانی در مسجد جامع مراغه برگزار شد.

https://safinews.ir/?p=83530

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *