17:13 1403/02/11
حاشیه های دیدار تراکتورسازی- استقلال خوزستان؛

حضور ۴۰ هزار نفری هواداران/ تشویق شدید حاج صفی بعداز۵سال در تبریز

صافی - دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز با استقلال خوزستان در حالی در نیمه اول با برتری سه بر صفر تیم تبریزی به پایان رسید که حضور ۴۰ هزار نفری هواداران از حاشیه های اصلی این بازی است.

تبریز- دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز با استقلال خوزستان در حالی در نیمه اول با برتری سه بر صفر تیم تبریزی به پایان رسید که حضور ۴۰ هزار نفری هواداران از حاشیه های اصلی این بازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال خوزستان از ساعت ۱۷:۴۰ امروز در حضور بیش از ۴۰ هزار نفر از هواداران تیم سرخ پوش آغاز شد.

تیم فوتبال تراکتورسازی در نیمه نخست با نتیجه پر گل سه بر صفر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید. گل های این بازی را علی عبدالله زاده (۲۰) و آنتونی استوکس(۳۵ و ۴۰) از تراکتورسازی به ثمر رساندند.

امروز از سوی هواداران تک تک بازیکنان تراکتورسازی قبل از شروع بازی به شدت تشویق شدند. تشویق جان توشاک که به تازگی از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا داده بود از دیگر حاشیه های این بازی بود.

امروز همچنین تقوی سرمربی موقت تراکتورسازی نیز از سوی هواداران تشویق شد. این دومین بازی است که تقوی به عنوان سرمربی تراکتورسازی را هدایت می‌ کند.

یکی از بازیکنان محبوب تراکتورسازی سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتورسازی است که به وی لقب سوباسا از سوی هواداران داده شده است. سوباسای تبریزی ها امروز به شدت از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

احسان پهلوان امروز در این بازی نیمکت ‌نشین است ولی با این وجود به شدت از طرف هواداران قبل از آغاز بازی تشویق شد.

یکی دیگر از حاشیه های بازی امروز مربوط به احسان حاج صفی است که وی بعداز شش سال که دوباره به تراکتورسازی بازگشته است به شدت از سوی هواداران در تبریز تشویق شد.

گیت های بلیط فروشی در بازی امروز به تعداد کمتری تعبیه شده بود که همین امر باعث ایجاد صف های طویل در بیرون ورزشگاه شده بود. قیمت بلیط در بازی امروز دو هزار تومان بود.

با اینکه نیمه اول در حال تمام شدن بود ولی باز هم هواداران درحال ورود به ورزشگاه بودند.

فروش ساندویچ های کالباس با قیمت ۱۰ و ۱۵ هزار تومانی نیز امروز به سوژه هواداران تبدیل شده بود و آنها به این وضعیت گرانی ساندویچ و آب میوه و آب معدنی معترض بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *