رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

حل مشکلات انقلاب بدون رفتار انقلابی میسر نیست

صافی - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما می‌توانیم با حرکت جهادی به سمت حل مشکلات انقلاب برویم و این بدون رفتار انقلابی میسر نیست.

غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت اظهارداشت: خدا را شاکریم به واسطه این نعمت بزرگ که امروز وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی شده‌ایم.

وی گفت: موضوع اعتلای بسیج از خواسته‌های رهبری انقلاب است، اما این اعتلا به معنای اثر بخش بودن بسیج است. ما در حوزه های مختلف اقدامات زیادی را انجام داده ایم ولی اثر بخشی بسیج را باید دید که در کدام عرصه ها تبلور پیدا کرده است.

غیب پرور ادامه داد: در این موضوع مهمترین کار، شناسایی نیروی عظیم انسانی در اقصی نقاط کشور است و مهم‌تر از شناسایی نیروی انسانی، ایجاد شبکه‌ای توانمند و اثربخش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر ما بتوانیم مجموعه‌های دانشور موجود در کشور را شبکه کنیم، کار بزرگی صورت داده‌ایم. ما باید بدانیم چه نیرویی، در کجای کشور و با چه ظرفیت و توانمندی وجود دارد.

وی گفت: بسیج صنعت ما این هدف را دارد که بتواند ۵۰ کلینیک صنعت را در سال ۹۸ افتتاح کند و کار خوبی است، اما ما باید عارضه‌یابی کنیم و بدانیم گیر ما در کجاست؟

غیب پرور افزود: چرا باید در هر نمایشگاهی شاهد گلایه افراد و جوانان متخصص باشیم؟ بسیج ذخیره‌ای است برای همه کشور، ما مکرر به رئیس‌جمهور اعلام کردیم که ما آمادگی لازم را برای همکاری داریم و البته آقای روحانی همکاری‌هایی خوبی را دارند و این توقع را ما از مجلس شورای اسلامی هم داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: ما ادعای تصدی‌گری نداریم، قرار نیست جای کسی را بگیریم، ما می‌خواهیم نوکری کنیم، تقاضا دارم مسیر را برای ما باز کنید. ما می‌توانیم با حرکت جهادی به سمت حل مشکلات انقلاب برویم و این بدون رفتار انقلابی میسر نیست.

انتهای پیام/