حکم رئیسی برای ریاست «داود منظور» بر سازمان برنامه و بودجه

صافی نیوز / رئیسی در حکم انتصاب منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه فعال‌سازی و برگزاری مستمر جلسات شورای اقتصاد را به وی واگذار کرد.

به گزارش صافی، متن حکم رئیسی به‌شرح ذیل است:

با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر سید مسعود میرکاظمی و به‌استناد اصول یکصد و بیست و چهارم و یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیریتی جناب‌عالی به‌موجب این حکم به‌عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب می‌شوید.

اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی کشور با تأکید بر واقعی کردن منابع درآمدی، مدیریت مصارف و رفع معضل کسری بودجه، تحول در نظام برنامه‌ریزی کشور به‌منظور تحقق پیشرفت توأم با عدالت، فعال‌سازی و برگزاری مستمر جلسات شورای اقتصاد، بازتعریف نقش سازمان برنامه و بودجه در نسبت با استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و تعامل مستمر با ایشان به‌منظور تحقق برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های دولت مردمی و نیز استفاده از ظرفیت جوانان نخبه انقلابی از اهم انتظارات اینجانب می‌باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، «مردم‌داری پاکدستی و فسادستیزی، قانون‌مداری» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در پیشبرد تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مجدّانه کوشا باشید.

انتهای پیام/