طی مراسمی؛

خانواده شهید یوسف رهبری نخستین شهید مدافع سلامت مراغه تجلیل شد

صافی نیوز / در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان مراغه از خانواده نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش صافی، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه در مراسم تجلیل از خانواده شهدی یوسف رهبری نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی را مدیون از خودگذشتگی ها و رشادت های شهدا و ایثارگران در عرصه های مختلف هستیم و امروز با گذشت بیش از یکسال از شیوع ویروس کرونا در جهان اینبار مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با این بیماری منحوس قرار دارند.

وی افزود: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا شاهد شهادت کادر بهداشت و درمان در مقابله با این بیماری منحوس هستیم و گرامیداشت یاد و خاطر این عزیزان برهمگان واجب و ضروری است.

فرماندار مراغه گفت: انقلاب اسلامی در دروان مبارزه با رژیم طاغوت، هشت سال جنگ تحمیلی شهدای بسیاری را تقدیم کرده است و در طول سالیان گذشته مدافعان حرم و سلامت ادامه دهنده راه آنان هستند.

اصغر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه در این مراسم گفت: هدف از این مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت مراغه دکتر رهبری است.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا امروز یکی از درخواست های شهدای سلامت از همه ما تا ریشه کنی ویروس منحوس کروناست.

تنومند اضافه کرد: مجموعه بهداشت و درمان در تمامی مراسمات و جلسات همواره به یاد شهدای مدافع سلامت هستند و همچنان با تمام روحیه در راه خدمت به همنوعان خود هستند.

به گزارش صافی، مراسم تجلیل از خانواده شهید یوسف رهبری به مناسبت فراررسیدن ۲۲ اسفند روز شهید در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد، همچنین در این مراسم به یاد شهید مدافع سلامت دکتر یوسف رهبری نهالی در محوطه دانشکده علوم پزشکی مراغه غرس شد.

یوسف رهبری متخصص بیهوشی دانشکده علوم پزشکی مراغه و از اعضای بخش بیماران کرونایی بیمارستان های مراغه، چهاردهم شهریور امسال به علت ابتلا به ویروس کرونا به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان آسمانی شد.

انتهای پیام/