مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

خبرنگاران چشمان تیزبین و آگاه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

صافی نیوز - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشمان تیزبین و آگاه جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش صافی و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی با صدور پیامی، فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روزخبرنگار، فرصت مغتنمی برای پاسداشت و ارج نهادن به خدمات ارزنده و کوشش های صادقانه خبرنگاران است.
حجت الاسلام شعبانی همچنین در این پیام آورده است:‌ این مردان و زنان در کسوت مقدس و شرافتمندانه خبرنگاری برای آگاهی رسانی به جامعه تلاش می کنند. در این دوران مهم انقلاب اسلامی نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است.
در ادامه این پیام آمده است: خبرنگاران تجسم تعهد، امانت، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه هستند. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند و قلم و اندیشه آن‌ها برای آزادی و آزادمنشی به حرکت درمی‌آید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این پیام همچنین آورده است: اینجانب ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از تلاش خستگی ناپذیر اصحاب رسانه قدردانی می کنم.

انتهای خبر/