خدمات دندانپزشکان به دانش آموزان در لرستان / از آموزش تا درمان و فلوراید تراپی رایگان

صافی نیوز / در نشستی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشکده دندانپزشکی استان راه های همکاری دو نهاد بررسی شد.

به گزارش صافی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به خدمات علوم پزشکی به دانش آموزان و برپایی اردوهای جهادی در مناطق عشایری گفت: این جای بسی خوشحالی است که پزشکان جوان و بومی استان دغدغه سلامت دانش آموزان و مردم مناطق کمتر توسعه را دارند.

رضا عزتی با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و ظرفیت شبکه شاد افزود: این آمادگی وجود دارد که آموزش های بهداشت و دهان ،راههای پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و … در این شبکه در اختیار دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها قرار گیرد.

وی توانمندسازی مربیان بهداشت و سلامت را یکی از رویکردهای آموزش و پرورش دانست وخواستار همکاری بیشتر آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه شد.

کامران آزادبخت رئیس دانشکده دندانپزشکی استان هم با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هدف خدمات پزشکی و دندانپزشکی این دانشکده هستند گفت : آمادگی لازم داریم که همه آموزش ها و خدمات پیشگیرانه را از جمله فلورایدتراپی را به صورت رایگان برای آنان انجام دهیم و همچنین خدمات درمانی را با پایین ترین تعرفه در مرکز دندانپزشکی دانشکده به ویژه برای دانش آموزان کمتر برخوردار انجام دهیم.

انتهای پیام/