خط و نشان دادستان کل کشور برای متخلفان بازار ارز

صافی نیوز / دادستان کل کشور گفت: کسانی که در بازار ارزاخلال ایجادکنند و موجب مشکلات در حوزه ارزی شوندتحت تعقیب قرارمی گیرند.

به گزارش صافی به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه مولد سازی یکی از سرمایه‌های کشور است، گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهمی که در کشور داریم و باید از آن حداکثر استفاده شود، بحث مولد سازی سرمایه‌هایی راکدی است که دستگاه‌های دولتی در اختیار دارند.

وی افزود: این موضوع از چند سال اخیر در دستور کار بوده اما اجرایی نشد و دولت جدید با جدیت در حال پیگیری است در این راستا مصوبه‌ای در سران سه قوه انجام شد و به تأیید رهبری رسید و برای اجرا ابلاغ شد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: گروه معین شده که به عنوان هیئت عالی مولدسازی تعریف شده است نوعی صیانت و مصونیت در تصمیم گیری ها دارند که سواستفاده ای صورت نگیرد بنابراین کسانی که در هیئت تصمیم گیری می‌کنند به معنی این معنی نیست اگر تخلفی انجام دهد از تعقیب دور است.
وی با اشاره به برخورد جدی در بحث اختلال در بازار ارز گفت: کسانی که در بازار ارز اخلال ایجاد کنند و موجب مشکلات در حوزه ارزی شوند تحت تعقیب قرارمی گیرند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: بانک مرکزی خواستار اختیارات بیشتری به منظور کنترل بیشتر بازار ارز شده با این اقدام کسانی که از مقررات بانک مرکزی تخلف کنند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/