خوشحالم که افتخار گلزنی برای پرسپولیس را داشتم

تهران- ایرنا- مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس و گلزنی برای این تیم را داشتم و امیدوارم بتوانم در خدمت تیم باشم. به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سعید کریمی از جمله بازیکنانی بود که در ابتدای فصل به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد. این بازیکن به خاطر بسته […]

تهران- ایرنا- مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس و گلزنی برای این تیم را داشتم و امیدوارم بتوانم در خدمت تیم باشم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سعید کریمی از جمله بازیکنانی بود که در ابتدای فصل به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد. این بازیکن به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی یک نیم فصل فقط با پرسپولیس تمرین کرد تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در نیم فصل، بتواند به صورت رسمی به تیم اصلی اضافه شود.
این مهاجم در اولین بازی رسمی اش برای پرسپولیس در جام حذفی، مقابل سپیدرود تک گل سرخپوشان را به ثمر رساند تا شاگردان برانکو جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورند.
سعید کریمی توانست عنوان جوانترین گلزن پرسپولیس را هم در این فصل از آن خود کند.
کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا روز شنبه با اشاره به بازی برابر سپیدرود رشت گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تلاش کردیم که در ۹۰ دقیقه بازی را به پایان برسانیم که به هدفمان هم رسیدیم. بازی برای دقایقی گره خورده بود. زمین چمن مصنوعی هم کمی روی عملکرد تیم تاثیرگذاشته بود که خدا را شکر در پایان توانستیم بازی را ببریم.
وی در مورد گلی که برای پرسپولیس در این بازی به ثمر رساند افزود: واقعا اتفاق خوبی بود. از اعتماد برانکو و اینکه با گلزنی جواب اعتماد سرمربی را دادم خوشحالم. این گل زحمت همه تیم بود و خوشحالم که در اولین بازی که برای پرسپولیس انجام دادم، توانستم گلزنی کنم.
مهاجم جوان پرسپولیس اضافه کرد: چند ماه با پرسپولیس تمرین کردم. در آن مقطع با برانکو صحبت های زیادی کردم و از راهنمایی های او بهره می‌بردم. برانکو همیشه نکات زیادی را به من گوشزد می‌کرد. او به من گفت که بمان تا با شرایط پرسپولیس بیشتر آشنا شوی. تمام تلاشم را به کار گرفتم تا در این مدت کنار بزرگترهای تیم و زیر نظر برانکو درس های زیادی یاد بگیرم.
وی اضافه کرد: حضور در پرسپولیس افتخار خیلی بزرگی است. خوشحالم که این افتخار بزرگ را بدست آوردم که در پرسپولیس حضور داشته باشم و پیراهن این تیم را بر تن کنم و برای این تیم گلزنی کنم. از بزرگترهای تیم هم تشکر می کنم که در این مدت من را راهنمایی کردند.
کریمی در پایان در رابطه با ترافیک ستاره ها در خط حمله پرسپولیس و اینکه آیا می‌توانی با وجود این ستاره ها فرصت بازی پیدا کنی؟ تصریح کرد: مهم ترین مساله موفقیت تیم است. پیش از هر چیز خوشحالی هوادار برای همه اعضای تیم مهم است. از طرف دیگر هم تمام بازیکنان خط هجومی پرسپولیس از بهترین های ایران و آسیا هستند و با وجود این نفرات مطمئنا مشکلی از بابت بازیکن نخواهیم داشت. من هم به نوبه خودم تلاش می کنم تا اگر فرصت بازی به من رسید، بهترین عملکردم را داشته باشم و بتوانم برای تیم مفید باشم.
ورزشی**۹۴۶۳**۲۰۲۴
انتهای پیام/