دادستان تهران به تجمع کنندگان هشدار داد

صافی نیوز / صالحی در رابطه با انتشار تصاویری از تجمات دیروز در برخی از نقاط تهران، توضیحاتی در خصوص نوع مواجهه با این افراد ارائه داد.

به گزارش صافی به نقل از میزان، دیروز تجمعات پراکنده ای در تهران و برخی دیگر از از شهرهای کشور برگزار شد. حالا علی صالحی، دادستان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با تجمات تهران، اظهار کرد: حماسه پرشکوه و پرمعنای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت کرد که ملت به انقلاب اسلامی وفادار هستند و نسبت به آرمان‌های والای امامین انقلاب و شهدا تعصب دارند.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون در مورد تحرکات افرادی که پس از حضور عظیم ملت و عفو رهبر انقلاب به دنبال خدشه به امنیت عمومی جامعه و ایجاد حاشیه هستند، مورد قابل توجه و جدی مشاهده نشده است.

دادستان تهران تایید کرد: با توجه به اینکه اخیرا پرونده تعداد قابل توجهی از جوانان و افرادی که به هر دلیلی تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه قرار گرفتند چه در مرحله دادگاه و چه در مرحله دادسرا با استفاده از عفو مقام معظم رهبری مختومه شده است و با عنایت به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که پیام روشنی برای ضدانقلاب و معاندین داشت، اگر افرادی همچنان به قصد ضربه زدن به امنیت عمومی مردم اقدام کنند و آرامش مردم و شهر را بر هم بزنند با ان‌ها برخورد بازدارنده صورت خواهد گرفت و دیگر مشمول ارفاقات قانونی نخواهند شد.

انتهای پیام/