درخواست ابتکار از ظریف و رئیس جمهور

صافی - معاون رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم هرچه زودتر آقای روحانی و ظریف به شایعات پایان دهند تا ظریف را باز هم به عنوان وزیر در مسند وزارت خارجه داشته باشیم.

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست تخصصی بین المللی زن، صلح و امنیت پایدار در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به ماجرای استعفای ظریف گفت: از زمانیکه برجام در کشور مستقر شد، پیشرفت‌هایی حاصل شده و دستاوردهایی بدست آمده است.

وی افزود: این قرارداد به عنوان یک توافق چندجانبه بین‌المللی به خلع سلاح و امنیت در جهان کمک می‌کند از آن زمان ما تحولات خوبی داشتیم برای همین هم قدردان زحمات همه بویژه ظریف هستیم.
معاون رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم شایعاتی که درباره استعفای ظریف مطرح می‌شود تایید نشود. ظریف وزیر خارجه ‌ای شجاع و دیپلماتی موفق است که در مونیخ دیدیم جانانه از مصلحت، حکمت و عزت ایران دفاع کرد و با درایت و دیپلماسی کشورهای دنیا را کنار هم آورده است.

وی ادامه داد : ما تاکنون از این همه تهدید سربلند بودیم. امیدواریم هرچه زودتر آقای روحانی و ظریف به شایعات پایان دهند تا ظریف را باز هم به عنوان وزیر در مسند وزارت خارجه داشته باشیم.

انتهای پیام/