در جذب ادینیو شیطنت کردند/ چرا محرومیت خلعتبری تعلیق شد؟

تبریز- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: برخی‌ها در جذب لوسیانو ادینیو شیطنت کردند. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری ظهر امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با صنعت نفت ابادان به خبرنگاران گفت: هفته گذشته پیروزی شیرینی برابر تیم استقلال خوزستان داشتیم و می خواهیم روند روبه رشد […]

تبریز- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: برخی‌ها در جذب لوسیانو ادینیو شیطنت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری ظهر امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با صنعت نفت ابادان به خبرنگاران گفت: هفته گذشته پیروزی شیرینی برابر تیم استقلال خوزستان داشتیم و می خواهیم روند روبه رشد خودمان را ادامه دهیم.

وی گفت: بازی با تیم استقلال خوزستان واقعا سخت بود ولی توانستیم سه امتیاز بگیریم. فردا نیز به دنبال پیروزی هستیم تا شرایط تیممان بهتر شود و خودمان را در جدول بالا بکشیم. البته می دانم کار سختی داریم ولی به دنبال ان هستیم که خودمان را نشان دهیم.

وی با انتقاد از عملکرد کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی باید عدالت محور باشد. متاسفانه رفتار این کمیته دوگانه است.

وی ادامه داد: در چند بازی گذشته حق ما خورده شد و اگر قضاوت ها درست بود الان در رده ششم جدول بودیم.

مهاجری در خصوص محرومیت کنعانی زادگان افزود: متاسفانه نگاه کمیته انضباطی به تیم‌ ها، تبعیض آمیز است و نمی‌ دانم چرا محرومیت کنعانی زادگان را به حالت تعلیق در نیاوردند.

وی گفت: چرا یک جلسه محرومیت محمدرضا خلعتبری به حالت تعلیق در آمد ولی رای کمیته انضباطی درخصوص کنعانی زادگان، قطعی و غیرقابل تجدید نظر بود.

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: از روزی که به تیم ماشین سازی آمدم، با تیم‌ های اول تا هفتم جدول بازی داشتیم و این کار را برای ما سخت کرد و باعث شد که تساوی‌ های تکراری و پی در پی کسب کنیم با اینکه در این بازی‌ ها، شایسته پیروزی بودیم.

وی سپس در خصوص عملکرد تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: بازیکن گرفتن در نیم فصل دوم واقعا سخت است و امیدوارم فردا بتوانیم ثابت کنیم که با تمام انگیزه برای پیروزی و سه امتیاز وارد میدان می‌ شویم.

مهاجری در خصوص عدم جذب ادینیوی برزیلی به تیمش گفت: برخی ها در این خصوص شیطنت کردند. با ادینیو صحبت هایی انجام داده بودم و وی می توانست به ما کمک کند و قابلیت فنی خوبی داشت، ضمن اینکه خودش نیز تمایل حضور در تبریز را داشت.

انتهای پیام/