در سفر به مالدیو از کدام مناطق دیدن کنیم؟

صافی - کشور مالدیو کشوری در جنوب قاره آسیا است. در میان بسیاری از مقاصد گردشگری که در جهان قرار دارند، سفر به مالدیو یکی از بهترین و لوکس‌ترین سفرهای گردشگری به حساب می‌آید.

سواحل مالدیو از بهترین مکان‌ها برای توریست‌هایی است که از سراسر جهان به مالدیو سفر می‌کنند. هم‌چنین سفر به مالدیو یکی از پرطرفدارترین سفرهای جهان به حساب می‌آید. این کشور با وجود اینکه مردمی سنتی و روستایی دارد، اما یکی از خاص‌ترین مکان‌ها برای گرشگران معمولی و انسان‌های ثروتمند به شمار می‌آید.

ما در این مقاله مکان‌هایی که در سفر به مالدیو باید از آن‌ها بازدید کرد را به شما معرفی می‌کنیم.

جزیره کومو کوکوئا

13980101115

یکی از مشهورترین جزایر در جزیره مالدیو، کومو کوکوئا است. در این جزیره تعداد زیادی استراحتگاه وجود دارد و یکی از بهترین استراحتگاه‌ها ویلاهایی می‌باشند که در میان آب دریا واقع شده‌اند و از امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردار هستند.

ساحل مصنوعی

13980101116

مالدیو کشوری پر از جزیره است. اما این جزیره، مصنوعی و ساخته بشر است. در این جزیره انواع ساختمان‌ها و هتل‌ها برای اقامت وجود دارند. از جذابیت‌های این جزیره در سفر به مالدیو فعالیت‌های سرگرم‌کننده و ورزش‌های هیجان‌انگیز آبی است.

مسجد جامع

13980101117

ساختار مدرن و چشمگیر این مسجد که یکی از بزرگترین مسجدهای کشور مالدیو است، ساختار درونی ساده و سنگ‌های مرمر سفید را به نمایش عموم گذاشته است. هم‌چنین این مسجد با داشتن یه چشم‌انداز زیبا از گنبد طلایی رنگ، یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های توریستی این کشور محسوب می‌شود.

هم‌چنین این مسجد دارای یک مرکز اسلامی است که شامل یک کلاس درس، سالن کنفرانس و یک کتابخانه است.

بنای یادبود سونامی سال ۲۰۰۴

13980101118

این بنا به احترام درگذشت کسانی است که در سال ۲۰۰۴ زندگی خود را توسط خشم ویرانگر طبیعت از دست دادند، ساخته شده است.

این بنا که در امتداد خط ساحلی ماگو، ساخته شده است بهترین مکان برای تماشای غروب زیبای آفتاب در این ساحل است. هم‌چنین هرساله در این مکان، کنسرت‌های مختلفی برگزار می‌شود که باعث جذب توریست‌ها به این ساحل شده است.

باشگاه غواصی

13980101119

در سفر به مالدیو در صورت علاقمندی به غواصی می‌توانید به این باشگاه مراجعه کرده و از مشاهده مرجان‌های زیبایی که در زیر آب جزیره نر قرار دارند، لذت ببرید.

فعالیت‌های تفریحی این باشگاه شامل قایق‌سواری با موتور جت، ماهیگیری و گشت‌وگذار است که تجربه بسیار خوبی از سفر به مالدیو را در ذهن شما ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/