فرمانده مراغه:

در چهار دهه انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های بزرگ در حوزه های مختلف بودیم

صافی نیوز / فرماندار مراغه: در طول بیش از چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده ایم.

به گزارش صافی، داوود اسدیان فرماندار مراغه در همایش گرامیداشت روز پاسدار در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در مجموعه فرهنگی گنجینه شهدای مراغه افزود: شأنی جز خدمتگزاری برای مردم از مدیران دستگاه های اجرایی در دولت سیزدهم وجود ندارد.

وی ادامه داد: هر مدیری که درب های اتاقش به روی مردم بسته بوده و دلسوزی برای جامعه و شهر نداشته باشد جایگاهی در دولت مردمی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید از هر مسئولی در دولت مطالبه گری شود، اضافه کرد: مطالبه گری محور آرمان خواهی و عدالتخواهی در قالب گفتمانی مشترک برای توسعه و بالندگی باشد.

وی گفت: در طول بیش از چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده ایم.

اسدیان افزود: با این وجود در برخی حوزه ها آن چنان که باید اعتماد مردم را نتوانسته ایم جلب کنیم و این امر به دلیل نگاه برخی مدیران به غرب روی داده و زمینه ساز کاهش اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شده است.

فرماندار مراغه ادامه داد: مهم ترین ویژگی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاسی بر ولایت ائمه معصومین (ع) و مکتب سید الشهدا (ع) بوده و انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر این مکتب متعالی به پیروزی رسیده است.

وی با تجلیل از حماسه آفرینی های ایثارگران اضافه کرد: هشت سال دفاع در حقیقت جنگی جهانی بود که با پول های شیوخ فریب خورده خلیج فارس و نیز حمایت های متحدانه شرق و غرب از رژیم بعثی به وقوع پیوست.

همه ما در محضر شهدا حضور داریم

سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این همایش گفت: شهدا و خانواده های معظم آنان اولین ولی نعمتان ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و همه ما در محضر شهدا حضور داشته و خدمت می کنیم.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس شهدا با تاسی به مکتب امام حسین (ع) و فرهنگ شهادت در راه اسلام و انقلاب اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

رشیدی با اشاره به محکومیت های بین المللی حمله روسیه به اوکراین ادامه داد: در طول سال ها تعدی و ظلم به مسلمانان کشورهای میانمار، کشمیر، افغانستان، یمن و فلسطین، تاکنون قطعنامه ای یا محکومیتی از سوی مدعیان حقوق بشر صادر نشده و این جای بسی تاسف دارد.

وی اضافه کرد: امروز بیش از یک هزار و ۴۰۰ سال از عاشورای حسینی می گذرد، لیکن کشورمان در سال های اخیر بدون عباس (ع) ها، علی اکبر (ع) ها و حبیب بن مظاهرها نبوده و عشق امام حسین (ع) در دل های ملت بزرگمان وجود داشته است.

نمانیده پیشکسوتان در کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری ایثارگران حضور داشته باشد

رحیم بیداروند مسئول کانون پیشکسوتان سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: رزمندگان سال ها دفاع مقدس جاماندگان شهدا و قافله سالارانی بوده که آماده صیانت از حریم اهل بیت (ع) و ولایت هستند.

وی افزود: انقلابیون و ایثارگران این شهرستان در دفاع از امنیت و انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس آماده جانفشانی برای میهن اسلامی هستند.

در ادامه خواستار حضور نماینده پیشکسوتان جهاد و شهادت در کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری ایثارگران این شهرستان شد.

انتهای پیام/