فرمانده نیروی انتظامی:

دستاوردهای جدید ناجا رونمایی می شوند

صافی - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که دستاوردهای جدید ناجا در حال تهیه هستند و به زودی رونمایی خواهند شد.

سردار سرتیپ حسین اشتری روز یکشنبه در گفت وگویی، اظهارداشت: ناجا دستاوردهای جدید قابل توجهی دارد که رونمایی از بخشی از آنها در دستور کار قرار دارد.

وی در رابطه برنامه های ناجا برای نمایش دستاوردهای چهل ساله خود، گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای سیاست های ستادکل نیروهای مسلح نمایشگاهی را برگزار خواهد کرد که نیروی انتظامی نیز در این نمایشگاه دستاوردهای خود را به نمایش می گذارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: در صورتی که دستاوردهای جدید ما تا پیش از برگزاری این نمایشگاه آماده شوند، در این نمایشگاه از آنها رونمایی خواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در رابطه با نمایشگاه نیروهای مسلح در دهه فجر گفت: این نمایشگاه ها که از یازدهم تا تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهند شد، شامل نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، سازندگی و محرومیت زدایی، نمایشگاه عظیم دستاوردهای دستگاه های لشکری و کشوری در موزه انقلاب و نمایشگاه توانمندی های هوایی می شود.

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی توضیح داد: در نمایشگاه دستاوردهای دفاعی که با محوریت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می شود، بیش از ۵۶۰‌ محصول دفاعی داخلی که زمینه اقتدار دفاعی کشور را فراهم کرده، در معرض دید عموم گذاشته می شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان این که نیروهای مسلح در چهار نمایشگاه پیش رو بخشی از دستاوردهای جدید خود را نیز رونمایی می کنند، گفت: دستاوردهایی که در نمایشگاه دفاعی نمایشگاه داده خواهند شد، به دست جوانان سلحشور انقلابی و با تفکر ‌جهادی به دست آمده و کشور را در زمینه دفاع خودکفا کرده اند.