22:20 1403/02/12

دستور لغو استخدام دختر نماینده مجلس در وزارت نفت صادر شد

صافی نیوز / جواد اوجی وزیر نفت دستور لغو استخدام دختر عضو کمیسیون انرژی را صادر کرد و همچنین فرآیند جذب همه قبول شدگان در آزمون جذب مدت معین نوین که در دوران زنگنه به صورت غیرشفاف و رانتی برگزار شده بود، نیز متوقف شد.
جواد اوجی

به گزارش صافی، خبرگزاری فارس در خبری مدعی شد: ماجرا از این قرار است که در دولت دوازدهم و دوران ریاست زنگنه بر وزارت نفت، بحث جذب فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاهی در قالب مدت معین نوین پیگیری می‌شود اما در واقعیت اتفاقات دیگری می‌افتد.

نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس از این ۷۵۰ نفری بود که ظاهرا با چانه‌زنی این نماینده با بیژن زنگنه در لیست قرار گرفت. سپس دوباره این ۷۵۰ نفر برای تعیین تکلیف به مرکز ارزیابی رفتند و از این تعداد ۶۰ نفرشان مورد پذیرش قرار گرفتند.

جواد اوجی وزیر نفت نیز که از فرآیند غیرشفاف و رانتی طی شده در جذب مدت معین نوین در دولت قبل مطلع نبود، این پیگیری رمضانعلی سنگدوینی را به مهدی علی‌مددی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت ارجاع می‌دهد.

همچنین وزیر نفت دستور بررسی آزمون اعلام نشده و غیرفراگیر سال ۹۹ را که بدون اطلاع بسیاری از متقاضیان برگزار شده است را صادر کرده است و جذب تمامی افرادی که ذیل ان آزمون پذیرش شده‌اند، متوقف شده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}