درخواست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

دستگاه‌های امنیتی و نظامی عوامل حمله تروریستی اهواز را به سزای اعمال خود برسانند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از دستگاه های امنیتی و نظامی خواست مبارزه با دشمنان و گروهک‌های تروریستی را تا نابودی کامل آنها ادامه داده و عوامل حمله تروریستی اهواز را به شدیدترین شکل ممکن به سزای اعمال خود برسانند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی بیانیه‌ای در واکنش به حادثه تروریستی امروز در اهواز از دستگاه های امنیتی و نظامی کشور خواست مبارزه با دشمنان و گروهک‌های تروریستی که چشم طمع به خاک این کشور دارند را تا نابودی کامل آنها ادامه داده و خاصه دست اندرکاران و عوامل حمله تروریستی امروز در اهواز را به شدید ترین شکل ممکن به سزای اعمال خود برسانند.

 بیشتر بخوانید: جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

«متاسفانه خبر ناگوار و تلخ حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان و سربازان و پاسداران امنیت این مرز و بوم، باردیگر قلب ایرانیان و همه آزادگان و حق طلبان عالم را به درد آورد.

تقارن این حادثه با آغاز هفته دفاع مقدس و رشادت هزاران لاله گلگون کفنِ این آب و خاک که ۸ سال در دفاع مقدس به دفاع از جان و مال و ناموس مردم پرداختند و در راه حفظ این سرزمین، از جان خود گذشتند در یادها تداعی کرده و بیانگر استمرار مسیر رشادت و از خود گذشتگی‌های فرزندان این ملت است که تا پیروزی نهایی حق بر باطل ادامه خواهد داشت.

ملت قهرمان ایران، همواره در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، در ۸ سال دفاع مقدس، در دفاع از حریم اهل بیت، در دفاع از امنیت و عزت این آب و خاک ثابت کرده اند که پای امنیت و اقتدار میهن اسلامی خود ایستاده و خواهند ایستاد.

این حادثه دلخراش، باردیگر حقانیت مسیری که جمهوری اسلامی ایران در جهت مبارزه با تروریسم و ایجاد امنیت منطقه در پیش گرفته را بر همگان اثبات کرد. آنچه صبح امروز شاهد آن بودیم آبیاری درخت انقلاب اسلامی توسط خون پاسداران این مرز و بوم بود. گویی خوزستان اینبار در چهل سالگی انقلاب جهانی اسلام بار دیگر دین خود را به انقلاب اسلامی اداء کرد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، ضمن عرض تسلیت به خانواده های معزز و معظم شهدا و جانباختگان این حادثه ناگوار تروریستی و نیز عموم ملت ایران، بدینوسیله از دستگاه های امنیتی و نظامی کشور درخواست می‌کند که به مصداق آیه شریه ” اشدا علی الکفار ” مبارزه با دشمنان و گروهک های تروریستی که چشم طمع به خاک این کشور دارند را تا نابودی کامل آنها ادامه داده و خاصه دست اندرکاران و عوامل حمله تروریستی امروز در اهواز را به شدید ترین شکل ممکن به سزای اعمال خود برسانند.»