دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در مراغه

صافی نیوز / فرمانده انتظامی مراغه از دستگيری ۵ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی و ساختمان های نيمه کاره با ۲۵ فقره سرقت و کشف اموال به ارزش یک ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش صافی، توحید فارسی فرمانده انتظامی مراغه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مراغه، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات پلیسی بی‌ وقفه شبانه‌روزی ، موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در این رابطه شدند.

فارسی افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۲۵ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و اماکن خصوصی و دولتی و منزل اعتراف و از مخفیگاه آنها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل: ۲ دستگاه موتورسیکلت، موبایل، انواع سیم کابل، قطعات خودرو و تراکتور، انواع شیرآلات و … به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند و از قرار دادن اموال و وسایل باارزش در مواقعی که از خانه باغ ها استفاده نمی‌نمایند خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین های مداربسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/