21:24 1403/02/11

دستگیری باند سارقان مزارع و باغات و اماکن خصوصی در مراغه

صافی نیوز / جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از انهدام باند سارقان مزارع و باغات و اماکن خصوصی با ۴۰ فقره سرقت خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی مراغه

به گزارش صافی، علی ریحانی جانشین فرمانده انتظامی مراغه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مزارع و باغات واماکن خصوصی، دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار ماموران پاسگاه ” آیت الله غفاری ” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه با شناسایی محل اختفای اموال مسروقه و مخفیگاه سارقان در یکی از محلات شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی درنیمه شب برای دستگیری وکشف اموال مسروقه به محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دراین عملیات ماموران موفق به دستگیری باند ۳ نفره سارقان مزارع و باغات و اماکن خصوصی شدند.

جانشین انتظامی مراغه افزود: در بازرسی از محل مربوطه اموال مسروقه شامل مقادیر زیادی سیم کابل ذوب شده وسالم، انواع موتور برق و آب، موتور یخچال، موتور جوش، ترانس برق، تابلوهای برق، درل، دژبر، کپسول گاز مایع و پیکنیک، سنگ فرز، انواع باتری خودروهای سبک و سنگین، درب و پنجره و تابلو های راهداری و اماکن خصوصی و انواع وسایل و ادوات کشاورزی و صنعتی به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف که متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی به ۴۰ فقره سرقت از مزارع وباغات و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به تلاش پلیس جهت شناسایی مال باختگان و عودت اموال مسروقه به آنان خاطر نشان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *