15:56 1403/02/14

دستگیری ۴۹۸۶ متهم در طرح ارتقا امنیت اجتماعی شرق استان تهران

صافی نیوز / فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۴۹۸۶ متهم دستگیر شدند.
کیومرث عزیزی

به گزارش صافی، “کیومرث عزیزی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، رده های تخصصی و اجرایی این فرماندهی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح استان طی یک ماه گذشته به مرحله اجرا درآوردند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در نقاط جرم خیز، ۱۳۱۸ سارق و ۱۸۷ خرده فروش مواد مخدر ، دستگیری ۱۲۱۸ معتادان متجاهر و ۴۳ نفر ارازل و اوباش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه ۱۷۲ دستگاه خودرو، ۸۴ دستگاه موتورسیکلت و ۹۵۷ مورد سایر سرقت ها کشف شده است همچنین بیش از ۴۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۴۴ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شده است.

عزیزی، رویکرد پلیس را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرایم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف شرق استان تهران، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از همکاری صمیمانه مردم متدین استان قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت،توزیع انواع موادمخدر ،قاچاق کالا و احتکار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}