2:54 1403/02/13
سردار فدوی:

دشمنان به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی پی برده‌اند

صافی نیوز – قم – جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی پی برده‌اند و می‌دانند که تبعات منفی تعرض به ایران بیش از سود آن است.

به گزارش صافی نیوز، دریادار علی فدوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابعاد دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی پیچیده‌تر شد، اظهار داشت: اگر حمایت‌ها و امدادهای غیبی خداوند نبود هم اکنون شرایط دیگری را شاهد بودیم.

 وی بیان داشت: امروز اگر در کشور مشکلی وجود دارد، دلیلش آن است که مسئولان برای رفع آن از ابتدا اقدامی نکردند در حالی که اگر در همان زمان وقوع مشکل، برای رفع آن تلاش می‌شد امروز شاهد تداوم چنین مشکلاتی نبودیم.

نباید به سمت خام فروشی نفت و مواد معدنی برویم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که نباید به سمت خام فروشی نفت و مواد معدنی برویم، افزود: یکی از مشکلاتی که همواره با آن مواجه بوده‌ایم در واقع همین خام‌فروشی در زمینه‌های مختلف بوده و امروز شاهدیم که دشمنان از همین جهت ایران را دچار چالش و فشار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی می‌بایست به سراغ حل مشکلات اساسی و ساختاری کشور در بخش‌های مختلف برویم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تولید و اشتغال به کار بگیریم.

سردار فدوی بیان داشت: پس از آن که دشمنان نتوانستند انقلاب اسلامی را ساقط کنند، هشت سال جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران به راه انداختند چرا که آنها می‌دانستند اگر انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب تداوم یابد در واقع قدرت‌های استکباری و غرب را به چالش خواهد کشید.

وی عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم میزان نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی را در جهان و خارج از مرزهای کشور درک کنیم باید به نظریات اندیشمندان و سیاستمداران کشورهای مختلف را رجوع کنیم که چگونه نسبت به این مسائل اعتراف دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در زمینه تجهیزات نظامی و همچنین داشتن نیروهای انسانی در جایگاه مناسبی قرار دارد و یکی از عوامل بازدارندگی تهاجمات دشمن در واقع همین ایمان و اطاعت نیروی انسانی از فرامین ولی فقیه است.

تضعیف جبهه مقاومت از راه‌های دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: امروز دشمنان به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در عرصه نظامی پی بردند و می‌دانند اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند آسیب‌های آن به مراتب بیشتر از منفعت است و آنها این روزها تلاش می‌کنند تا برای جلوگیری از قدرت بازدارندگی ایران ائتلاف‌هایی با حضور برخی از کشورها علیه جمهوری اسلامی تشکیل دهند.

سردار فدوی تصریح کرد: امروز دشمنان به این باور رسیده‌اند که اگر جمهوری اسلامی بخواهد حرفی را که میزند انجام دهد به راحتی می‌تواند به گفته خود جامعه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه تضعیف جبهه مقاومت یکی از راه‌های دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی است، افزود: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر توانست در سوریه، عراق، یمن و غزه شکست‌های مستمر را علیه جبهه کفر و استکبار تحمیل کند و نقشه دشمنان را بی اثر سازد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}