نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان:

دشمن برای تضعیف ولایت فقیه تلاش می کند/ضرورت مدیریت جهادی درجامعه

صافی نیوز - تبریز- نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه های دشمن گفت: دشمن برای تضعیف ولایت فقیه تلاش می کند.

به گزارش صافی نیوز، آیت الله محسن مجتهد شبستری شامگاه روز شنبه در همایش تبیین جایگاه ولایت فقیه در اسلام با تاکید بر ضرورت مدیریت جهادی در جامعه ابراز داشت: خروج از تحریم با مدیریت جهادی ممکن است و همه مسئولان و مردم باید برای کاهش مشکلات تلاش کنند و همگی برای بی تاثیر شدن تحریم های اقتصادی باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند سپاه هراسی را گسترش دهد، افزود: سپاه پاسداران یکی از بازوان پرتوان ولایت فقیه است و بدون شک همین نیت آنها در سپاه هراسی ریشه در انتساب سپاه به ولایت فقیه دارد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اینکه امنیت امروز کشورمان را مدیون ولایت فقیه هستیم، ادامه داد: دشمنان در صدد تضعیف ولایت فقیه هستند چراکه ایشان دژ محکمی در مقابل زیاده خواهی دشمن است.

آیت الله مجتهد شبستری سپس به تقویت جایگاه ولایت فقیه در کشور نیز اشاره داشت و در این خصوص گفت: باید این تلاش فراگیر شده و تداوم یابد چراکه ولایت فقیه می تواند با صلابت وصف ناشدنی و با اتکا به اقتدار معنوی مقتدرانه مقابل استکبار جهانی مقاومت کند و آنها را شکست دهد.

انتهای خبر/