دشمن حماقت کند پاسخی کوبنده می گیرد

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح گفت: اگر دشمن حماقتی کند، با پاسخ کوبنده رو به رو می شود. به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پنجشنبه در جمع کارکنان تیپ ۳۶۴ مهاباد اظهار داشت: امروز از هر زمانی […]

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح گفت: اگر دشمن حماقتی کند، با پاسخ کوبنده رو به رو می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پنجشنبه در جمع کارکنان تیپ ۳۶۴ مهاباد اظهار داشت: امروز از هر زمانی آماده تر هستیم و تمام تجهیزات خود را در برابر فناوری های روز دنیا به روزرسانی کرده ایم و چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند، پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت و توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بالاترین درجه قرار دارد، گفت: امروز نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران و دیگر قوای نظامی در اوج قدرت قرار دارند و با پایش و رصدی که از تهدیدات احتمالی دشمنان دارند، چنانچه دشمنان حماقتی کنند در کسری از زمان نابود خواهند شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی و اسلامی است، افزود: نیروهای ما با آموخته ها و آموزه های اسلامی در راستای دفاع از کشور آموزش می بینند و روحیه ایثار و شهادت طلبی در این عزیزان روزافزون است.
امیر حیدری خاطر نشان کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و بدون تردید، مردم برای سامان دادن به شأن مادی و معنوی خود به رهبر شایسته نیاز دارند و سامان یافتن جامعه بستگی کامل به روابط محکم و حسنه بین مردم و رهبر دارد، در اسلام از این دو به «امام و ماموم» تعبیر می شود که یکی پیشرو و دیگری پیرو، یکی ریشه و دیگری درخت آن ریشه است و باید بین این دو، رابطه محکم برقرار باشد. ما از رهبری شایسته و با بصیرت برخورداریم که در همه امور با بصیرتی بی نظیر راهنما و هدایتگر ما هستند. پس ما نیز وظیفه سربازی برای این رهبر دلیر و فرزانه را داریم.
سیام*۹۶۱۲*۱۸۳۴
انتهای پیام/