3:19 1403/02/17
جانشین فرمانده کل سپاه:

دشمن می‌خواهد نگاه جوانان ایرانی به غرب باشد

صافی – جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن می خواهد نگاه جوانان ایرانی به غرب باشد.

سردار حسین سلامی صبح امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه و سالروز عملیات والفجر هشت در تبریز با اشاره به اینکه عملیات والفجر ۸ پیشرفته ترین عملیات تاکتیکی کشورمان است، گفت: این عملیات از نبردهای پررمز و راز تاریخ معاصر است.

وی با بیان اینکه در این عملیات بن بست جغرافیایی برای عراق در دسترسی به خلیج فارس ایجاد شد، گفت: عملاً یک شکست سیاسی سنگین و راهبردی بسیار عمیقی در آن دوران بود. در عملیات والفجر تفکر راهبردی و طراحی استراتژیک و تسلط تاکتیکی و فنی با هم ترکیب شده بود.

سردار سلامی گفت: نکته مهم عملیات والفجر این بود که با وجود اشراف و سیطره اطلاعاتی از طریق سیستم‌های ماهواره‌ای صدام و وجود دکل‌های دیده‌بانی متعددی که در منطقه بود ولی به واسطه استفاده از همه فنون غافلگیری، صدام تا آخرین لحظات از آن عملیات بی‌خبر بود چراکه رعایت همه جوانب اطلاعات باعث پیروزی این عملیات شد و از این‌رو این روز به نام حفاظت اطلاعات در سپاه نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌ تر و به خدا نزدیک ‌تر و همیشه با مردم هستند، ادامه داد: تبریز همیشه برایم جذاب و خاطره انگیز بوده است و در این شهر رزمندگانی مثل شهید باکری ها که همچون ستاره می ‌درخشند، زندگی می کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما پوسیده اند و نانوانی در عمل دشمن موج می ‌زند، ادامه داد: مشکلات کوچک ‌تر از مردم ایران هستند و این مشکلات حل می شود.

سلامی با اشاره به اینکه دشمن در همه عرصه ها با ما می جنگد، ادامه داد: دشمن دانشمندان ما را ترور فیزیکی می کند و ما نمی توانیم تصویر دانشمندان را نشان دهیم، آنها حاضر نیستند تا پیشرفت های ما را ببینند و تحمل کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می گوید که قدرت تان را کاهش دهید، افزود: می خواهند ضعیف شویم تا هر زمان ما را تهدید کنند می گویند شما پیشرفت نکنید ما به شما همه چیز می دهیم، در واقع می خواهند ما را بی هویت کرده و دستان ما پیش آنها دراز باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان می گویند اگر اسلام به قدرت برسد دیگر آمریکا نمی تواند ابرقدرت باشد، بدون جهان اسلام هیچ قدرتی، قدرت نیست. می خواهند کاری کنند که جوانان به شکوه خود افتخار نکنند و نگاهش به غربی باشد که رو به زوال است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به دنبال تحقیر ایران بودند، گفت: آنها می خواستند ما را به سلطه خود درآوردند، لقب عروسک آمریکا یکی از القاب آمریکا با شاه بود چراکه همیشه وی را تحقیر می کردند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی فلسفه سیاسی آمریکا کاملاً شکست خورده است، گفت: به برکت انقلاب همه ارزش‌ها در اختیار ما است.

سردار سلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشورمان گفت: مشکلات کوچک ‌تر از مردم ایران هستند. چیزی که جامعه را عقب نگه می ‌دارد جهل و حقارت‌ پذیری است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *