محسن مهرعلیزاده:

دولت باید از متخصصان بدون در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند

صافی نیوز / نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:دولت باید از متخصصان امر بدون هیچگونه در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند.

به گزارش صافی به نقل از فارس، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز (شنبه ۲۲ خرداد) پیش از آغاز مناظرات و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که شما برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه‌های مردم چه راهی را پیش می‌گیرید، اظهار داشت: دغدغه های مردم در صورتی شناخته می‌شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ گونه سانسور و تغییری به گوش مسئولان برسد. 

وی افزود: زمانی که نهادهای مدنی و اجتماعی بتوانند پیام رسان جدی و واقعی مردم باشند دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود؛ زمانی که دولت از متخصصین امر بدون هیچگونه در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند دغدغه‌های مردم به نحو بهتری شنیده می شود.

مهرعلیزاده تصریح کرد: اگردغدغه های مردم و مکنونات آنها با شفافیت تمام در مطبوعات و جراید و رسانه های متعدد منتشر شود قطعا دغدغه‌های مردم به وضوع مشخص خواهد شد.اگر نگاه مسئولان به مردم نگاهی از بالا به پایین و ارباب رعیتی نباشد، مسئولان بهتر و دقیق‌تر می‌توانند دغدغه‌های مردم را بشنوند.

وی گفت: اگر سیستم قوه مقننه ما متشکل از نمایندگان واقعی مردم باشد و انتخاب‌ها در یک مسیری قرار بگیرد که نماینده‌های درد آشنا، متخصص و دلسوز که واقعاً با مشکلات مردم آشنا باشند و نه در یک جریان سیاسی و گروهی انتخاب شوند، در این صورت دغدغه‌های مردم از طریق مجلس و تریبون‌های آن به گوش مسئولان می رسد و روشن تر و واضح تر معلوم شده و تبدیل به قوانین و مقرراتی می‌شود که سبب رفع دغدغه های مردم شود. 

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم با برنامه‌هایی که تدوین کردم و امروز نیز در مناظره از آنها سخن خواهم گفت بتوانیم دغدغه‌های دیگر مردم را نیز در آنجا بازگو کنم و انشالله بتوانیم با همفکری مردم برای آینده کشوری بسازیم که در آینده به حداقل مشکلات برسیم و دغدغه های اساسی و خطرآفرین در جامعه نداشته باشیم.

انتهای پیام/