دولت دوازدهم ارتباط صمیمی تری با مردم داشته باشد

فرزند آیت‌الله هاشمی گفت:‌ آقای هاشمی از مسئولانی بودند که رابطه خودشان را با مردم حفظ کردند و توقع می‌رود دولت دوازدهم هم ارتباط صمیمی‌تری با مردم داشته باشد. به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، یاسر هاشمی در دومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: اول انقلاب نیمی از کشور سواد داشتند اما امروز بیش از […]

فرزند آیت‌الله هاشمی گفت:‌ آقای هاشمی از مسئولانی بودند که رابطه خودشان را با مردم حفظ کردند و توقع می‌رود دولت دوازدهم هم ارتباط صمیمی‌تری با مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، یاسر هاشمی در دومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: اول انقلاب نیمی از کشور سواد داشتند اما امروز بیش از ۹۰ درصد از جامعه سواد عمومی دارند. زمان دولت سازندگی ما ۱۸ میلیون دانش آموز داشتیم اما امروز این میزان کاهش پیدا کرده و به ۱۳ میلیون رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در اسناد آیت الله هاشمی دیدم که توسعه علمی را بر همه چیزها مقدم‌تر می‌دید، گفت: ایشان در کتاب امیر کبیر می‌گوید که وی قهرمان مبارزه با جاهلیت بود و آیت الله هاشمی به جد موافق بود که توسعه‌یافتگی کشور نیازمند توسعه‌یافتگی علمی است. در دنیا در شاخص امید به زندگی و سطح سواد عمومی رتبه خوبی داریم

هاشمی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی از مسئولانی بودند که رابطه خودشان را با مردم حفظ کردند و توقع می‌رود دولت دوازدهم هم ارتباط صمیمی‌تری با مردم داشته باشد.

وی یادآور شد: آقای هاشمی از ابتدا عقیده داشت که حتما باید حزب داشته باشیم اما امام موافق نبودند، برای همین بعد از انقلاب به همراه شهید بهشتی پیش امام می‌روند و اصرار می‌کنند که حزب تشکیل شود. آیت الله هاشمی باوجود اینکه اصرار بر تشکیل حزب داشتند خودشان عضو هیچ حزبی نبودند.