دو طرح آموزشی و ورزشی دانشگاه پیام نور مراغه بهره برداری شد

صافی -همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، سالن ورزشی چند منظوره شهدای دانشجو و گلخانه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه پیام نور مراغه به بهره برداری رسید

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح این طرح ها افزود: به برکت نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید، دانشگاه پیام نور هم اکنون در حال تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم و اشتغال آفرین است.

بخشعلی معصومی افزود: حمایت از ایده ها و کشف استعدادهای ناب دانشجویان از جمله رویکردهای این دانشگاه در توسعه علم و فناوری است.

وی ادامه داد: هم اکنون سه مرکز نوآوری توسط دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در استان برای بهره گیری از اختراعات و ابداعات دانشجویان راه اندازی شده است.

معصومی اضافه کرد: در راستای توسعه و رونق اقتصادی باید از ظرفیت دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور استفاده کرد.

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: وجود مراکز متعدد دانشگاهی در نقاط مختلف کشور از برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: در چهل سال اخیر پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی به دست آمده است.

وی ادامه داد: استقلال کشورمان از مهمترین برکات و ثمرات انقلاب اسلامی بوده و این امر به عاملی برای دشمنی های آمریکا و نظام سلطه تبدیل شده که نمونه بارز آن را در تهدیدها و تحریم ها می توان دید.

 سالن ورزشی چند منظوره شهدای دانشجو با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و گلخانه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه پیام نور مراغه با ۵۰۰ مترمربع زیر بنا و در مجموع با حدود سه میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

دانشگاه پیام نور مراغه در سالتحصیلی ۷۳-۷۲ فعالیت های آموزشی خود را با یک رشته کارشناسی آغاز کرد و هم اکنون این مرکز با دو هزار دانشجو و ۳۶ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد، در جایگاه دوم آذربایجان شرقی قرار دارد.