رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه: مساجد با کمک خیران به مراکز مهم فرهنگی جامعه تبدیل شوند

حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه صبح امروز (چهارشنبه) در همایش یاوران وقف و هیات های امنا و خادمان مساجد این شهرستان گفت: حضور روحانیون در مساجد و استفاده از ظرفیت مساجد برای ترویج آموزه های دینی ضروری است. رئیس اداره اوقاف مراغه ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی در […]

حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه صبح امروز (چهارشنبه) در همایش یاوران وقف و هیات های امنا و خادمان مساجد این شهرستان گفت: حضور روحانیون در مساجد و استفاده از ظرفیت مساجد برای ترویج آموزه های دینی ضروری است.

رئیس اداره اوقاف مراغه ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد موجب افزایش معنویت در مردم شده و زمینه را برای پرورش نسل آینده فراهم می سازد.

وی گفت:هیات امنای مساجد و متولیان امر باید زمینه را برای حضور و مشارکت حداکثری جوانان در برنامه های فرهنگی مساجد فراهم کنند.

مطهری گفت: در حادثه سیل اخیر کشورمان، مساجد با جمع آوری کمک های مردمی نقش مهم و انکارناپذیری ایفا کردند.

ایشان افزودند: با همکاری مساجد و هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر تاکنون ۲ هزار تخته پتو علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی دیگر خیران و مساجد شهرستان به مناطق سیل زده کشور جمع آوری و ارسال شده است.

قابل ذکر است همایش یاوران وقف و هیات های امنا و خادمان مساجد صبح امروز چهارشنبه با حضور اعضای هیات امنای مساجد و روحانیون شهرستان مراغه در آستانه ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن عسکری (ع) این شهرستان برگزار شد.

انتهای خبر/