رئیس جمهوری از مدیریت استاندار خراسان شمالی در بحران اخیر قدردانی کرد

صافی - رئیس جمهوری از استاندار خراسان شمالی به خاطر مدیریت پیشگیرانه، واکنش سریع و مناسب در مقابل شرایط بحرانی اخیر این استان قدردانی کرد.

دکتر حسن روحانی امروز در تماسی تلفنی با محمدعلی شجاعی، از مدیریت مناسب و واکنش به موقع اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و فرمانداران و بویژه همراهی و همکاری خوب مردم این استان در جریان بارندگی ها و سیلاب های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

در این گفت و گوی تلفنی، استاندار خراسان شمالی نیز گزارشی از روند امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب های اخیر و ایجاد فضای همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان و نیز برنامه ریزی انجام شده برای اقدامات پیشگیرانه را به رئیس جمهوری ارائه کرد.

بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب در هشت روز نخست فروردین امسال خسارات بسیاری به بخش های مختلف کشاورزی، راه و تاسیسات زیربنایی خراسان شمالی وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی، ۲ روز پیش، میزان این خسارات را ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده بود اما گزارش های دریافتی از افزایش میزان این خسارات حکایت دارد که توسط دستگاه های مختلف در حال جمع بندی است.

استاندار خراسان شمالی هفته پیش در بازدید از روستاهای سیلزده استان، ضرب الاجلی سه روزه برای برقراری راههای قطع شده روستایی تعیین کرده بود که امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از تحقق این امر و رفع مشکل راه ۸۰ روستای استان خبر داد.

انتهای پیام/