نماینده ولی فقیه در آذربایجا‎ن‎ شرقی:

راهپیمایی ۲۲بهمن امسال اهمیت دوچندانی دارد/ ضرورت حضور پرشور مردم

صافی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اهمیت زیادی دارد، راهپیمایی امسال بیعت با رهبری معظم انقلاب و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی است.

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اهمیت زیادی دارد، راهپیمایی امسال بیعت با رهبری معظم انقلاب و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه امروز تبریز گفت: بیعت کارکنان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۵۷ با امام (ره) توطئه کودتای آمریکایی را خنثی کرد.

وی ادامه داد: ایجاد مکتب امام(ره)، خلاص شدن از زیر سلطه ابر قدرت‌ها و احیای کرامت زن از جمله برکات انقلاب اسلامی است.

وی سپس با تاکید بر ضرورت حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به این دلیل است که دشمنان سعی دارند چهل سالگی انقلاب اسلامی را کمرنگ نشان دهند، هرکسی که می‌تواند باید در این راهپیمایی شرکت کند و از همه مردم آذربایجان دعوت به حضور پرشکوه در این راهپیمایی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در عرصه مواجهه با استکبار جهانی باید هوشیار عمل کرد، ادامه داد: امسال هر فرد مسلمان ایرانی با هر سلیقه باید در راهپیمایی بزرگ۲۲ بهمن شرکت کند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال بیعت با رهبری معظم انقلاب و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: تشکیل دولت جدید لبنان و حضور وزرای حزب الله در ترکیب کابینه که آمریکا از آن اظهار نارضایتی کرده نشان از پیروزی جبهه مقاومت دارد.

آل هاشم ابراز داشت: رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر ادعاهای پوچ علیه جمهوری اسلامی ایران تکرار کرده اما آیا ایران که ۱۷ هزار شهیدِ ترور دارد حامی تروریست است یا قربانی آن؟

وی ادامه داد: ترامپ در کنگره دوباره مطرح کرد که دولت ایران حامی تروریست بوده و آن را یک رژیم رادیکال توصیف کرد در حالی که افکار عمومی در سراسر جهان می دانند ایران خود قربانی تروریست است.

وی با طرح این سوال که آیا ایران تروریست است یا برخی کشورهایی که با خرید تجهیزات ترور روی زنان و مردان بی‌ پناه یمن آنها را آزمایش می‌ کنند، افزود: آیا ایران حامی تروریست است یا آمریکایی ها که دیکتاتوری‌ و ستم آنها زبانزد عام و خاص است؟

انتهای پیام/