راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از هزار شهر برگزار می شود

تهران- ایرنا- رییس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر برگزاری پرشورتر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال روز دوشنبه در بیش از هزار شهر و ۱۰ هزار روستا به صورت همزمان برگزار می شود. به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «نصرت الله لطفی» امروز- چهارشنبه- در نشستی […]

تهران- ایرنا- رییس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر برگزاری پرشورتر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال روز دوشنبه در بیش از هزار شهر و ۱۰ هزار روستا به صورت همزمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «نصرت الله لطفی» امروز- چهارشنبه- در نشستی خبری که به منظور تشریح برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهارداشت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال همچون سال های قبل با حضور گسترده مردم در سراسر کشور برگزار می شود.
وی با بیان این که مراسم امسال در بیش از ۱۰ هزار روستا و هزار شهر برگزار شد، ادامه داد: جمعیت بیش از ۸۲ میلیونی ایران اسلامی با هدف بیعت با انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و ولی فقیه در روز ۲۲ بهمن ماه به میدان خواهند آمد.
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: امسال چهار نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در تهران ‌راه اندازی شده است و تا پایان ۲۲ بهمن ماه به کار خود ادامه می‌ دهند.
لطفی با بیان این که دهه فجر امسال را با توجه به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فجر فاطمی نامگذاری کردیم، یادآور شد: شنبه آینده تجمع های پرشور عزای حضرت فاطمه را به عنوان بخشی از برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب برگزار می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برنامه میهمانی لاله ها نیز فردا برای ادای احترام به شهدای گرانقدر در بیش از ۱۹ هزار گلزار شهدا برگزار می شود.
وی افزود: همچنین به یاد شعارهای معنوی سال ۵۷ روز یکشنبه ( ۲۱ بهمن ) همچون سال های قبل ساعت ۲۱ گلبانگ تکبیر در سراسر کشور شنیده و به شکرانه پیروزی شهرهای کشور نورافشانی خواهند شد؛ در سال های قبل ۲۲ منطقه تهران نورافشانی می شد اما امسال این مناطق به ۴۰ منطقه افزایش پیدا کرده است.
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به تحمیل جنگ‌ ترکیبی اقتصادی و روانی دشمن علیه ایران اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به عنوان یک دفاع مقدس در برابر توطئه ها می دانیم.
لطفی تصریح کرد: حرکت حماسی مردم ‌در یوم الله ۲۲ بهمن ماه ناکامی دشمن و عبور عزتمندانه از پیچ های تاریخی را همراه خواهد داشت.
وی با بیان این که مردم‌ مشکلات و درخواست های به حقی دارند، گفت: این‌ حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جدا از مشکلات و برای تقویت بنیه های نظام است؛ مردم با احساس تکلیف دینی خود در این روز، بازهم در صحنه حاضر خواهند شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و نقش آفرینی نظام‌ اسلامی در منطقه و جهان و ناکارآمد بودن تهدیدات ۴۰ ساله دشمنان حضور مردم در راهپیمایی امسال پُر رنگ تر خواهد بود.
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب یادآور شد: با خلق حماسه حضور در یوم الله ۲۲ بهمن ماه ماموریت ستاد بزرگداشت دهه فجر به اتمام نمی‌رسد و برنامه ها تا ۱۲ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.
لطفی ادامه داد: با توجه به تحرکاتی که دشمنان برای امسال داشتند باید مدام ‌رصد کنیم تا دشمنان برای سال آینده نیز نتوانند توطئه کنند.
وی اظهارداشت: در روزهای آتی ادامه سلسله نشست ها و برنامه ها را برگزار می کنیم و ادامه پروژه های عمرانی نیز افتتاح می شوند.
سیام*۹۶۱۲**۱۳۳۶
انتهای پیام/