9:52 1403/02/14
فرماندار هشترود:

راه سرمایه گذاری در شهرستان هشترود هموار شده است

صافی نیوز – هشترود- فرماندار هشترود با تاکید بر اینکه راه برای سرمایه گذاری در هشترود هموار شده است، گفت: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری در شهرستان است.

به گزارش صافی نیوز، امین امینیان صبح امروز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان هشترود با اشاره به میزان بالای تسهیلات دریافتی شهرستان از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی آن هم در شرایط سخت اقتصادی که دشمن با تحریم‌های ظالمانه به کشور تحمیل کرده بود اظهار داشت: حمایت‌های دولت از بخش تولید خصوصاً حمایت از تولیدات بخش کشاورزی با رویکرد احیا روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان با ایجاد اشتغال پایدار در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: همین مسئله موجب شد تا مجموعه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در شهرستان نیز از فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را بکنند و با جذب بیش از ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات علاوه بر قرارگیری در بین ۴ شهرستان برتر استان در زمینه جذب تسهیلات، نشان دهند راه برای سرمایه گذاری در شهرستان بیش از گذشته هموار شده است.

فرماندار هشترود با بیان اینکه وام‌ها پس از واگذاری مرتب توسط کمیته نظارت بر حسن اجرای طرح‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت خاطر نشان کرد: خوشبختانه کمترین میزان انحراف در اجرای طرح‌ها (۸ درصد) را شاهد هستیم و با آن دسته از افرادی که تسهیلات دریافتی را در محل خود سرمایه گذاری نکرده‌اند برابر قانون برخورد خواهیم کرد تا این مسئله درس عبرتی برای سودجویان شده و مشوقی برای سرمایه گذاران واقعی باشد.

وی در همین زمینه از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خواست تا حمایت حداکثری از طرح‌هایی به عمل آورند که دارای توجیه اقتصادی بالا هستند و به لحاظ فنی و کارشناسی شهرستان بستر مناسبی برای اجرای این طرح‌ها بوده و اجرای موفق این طرح‌ها مشوقی برای جذب سرمایه گذاران بیشتر به منطقه خواهد بود.

امینیان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران خواهان انباشت سرمایه خود در مناطقی هستند که موانع کمتری وجود داشته باشد گفت: وظیفه مدیران دستگاه‌ها تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری در شهرستان است.

وی از مدیران خواست تا قدرت ریسک پذیری خود را افزایش داده و با کوتاه‌تر کردن فرآیندها و تسهیل شرایط، راه را برای جذب سرمایه گذاری به شهرستان بازتر کنند، چرا که رشد و رونق تولید و ایجاد اشتغال جز از طریق جذب سرمایه اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}