مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:

رسانه ها با نقد منصفانه به توسعه آذربایجان شرقی کمک کنند

صافی نیوز - تبریز - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیام تبریک بە مناسبت روز خبرنگار از رسانه‌ها خواست با رویکرد توسعه محوری با نقد منصفانه به بهبود شاخص‌های توسعه‌ای کمک کنند.

به گزارش صافی نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، حافظ باباپور در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفدهم مردادماه که به مناسبت شهادت محمود صارمی به روز خبرنگار نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری فرهیخته است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی برای آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد شفافیت و صیانت از حقوق مردم  یار و همراه مدیران برای اداره بهتر و موثرتر امور می‌باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزوده است: بی شک، خبرنگاران و اصحاب مطبوعات از جمله کسانی هستند که دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی استان وکشور در همه ابعاد آن دارند که کارنامه کاری و عملکرد آنان به خوبی موید این مطلب است و امید دارم رسانه‌ها با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در شرایطی که کشور و استان نیازمند همدلی و آرامش بیشتر است با نقد منصفانه به بهبود شاخص‌های توسعه‌ای استان کمک کنند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در استان آذربایجان شرقی برای یکایک آنان از خداوند بزرگ آرزوی سعادت و بهروزی دارم و مطمئنم در سایه تلاش و همدلی آینده روشن و توام با تعالی و پیشرفت در انتظارآذربایجان شرقی سرفراز خواهد بود.

انتهای خبر/