رشد ۱.۷۸ درصدی شاخص کل بورس پس از سخنرانی شب گذشته رئیسی در تلویزیون

صافی نیوز / شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران و شاخص هم‌وزن در پایان معاملات امروز ۱.۷۸درصد رشد داشت این در حالی بود که رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی شب گذشته گفته بود مسئله بورس دغدغه مردم و دغدغه بنده هم است.

به گزارش صافی، بعد از چند روز روند نزولی شاخص بورس، امروز بازار سهام در مدار رشد قرار گرفت و در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد ۲۱هزار و ۴۹۷واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۹هزار واحدی قرارگرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز ۱.۷۸درصد رشد کرد.

آخرین قیمت ۱۹۰نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۱۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز ۸۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «خودرو»، «فولاد»، «فملی»، «خساپا»، «شپنا»، «شبندر» و «انرژی۳» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فرابورس»، «تجلی»، «کرمان»، «آریا»، «فجهان»، «سمگا» و«چخزر» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به دو هزار و۸۲۰میلیارد تومان رسید.

این تحولات بازار بورس در حالی اتفاق افتاد که رئیس جمهور در مصاحبه تلویزیونی شب گذشته با بیان مشکلات بورس در کنایه به دولت قبل تصریح کرد یکی از آن بخش هایی که میراث دار از دولت قبل شده ایم مسئله بورس است دغدغه مردم دغدغه بنده هم است . تیم اقتصادی دولت به نتایجی رسیده اند که وزیر اقتصاد همین فردا صبح اعلام خواهند کرد.

البته تا این لحظه هنوز این نتایج اعلام نشده است

انتهای پیام/