روحانیون نقش برجسته ای برای جهاد تبیین در دانشگاه ها دارند

صافی نیوز / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران گفت: روحانیون و طلاب نقش موثر و برجسته‌ای برای جهاد تبیین در دانشگاه‌ها دارند.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، حجت الاسلام قاسم پایواره روز سه شنبه در جریان دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی کشور افزود: رویکرد شهید دکتر مفتح در حضور روحانیون در دانشگاه های، الگوی برجسته ای برای سایر طلاب و روحانیون به منظور ورود به چنین فضایی است.

وی یادآور شد: جوانان و دانشجویان سرمایه اصلی کشور هستند و وظیفه و رسالت ما خدمت رسانی به این افراد در مجموعه عظیم دانشگاه ها با تمام وجود است.

حجت الاسلام پایواره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه با همکاری سازمان بسیح اساتید، طلاب و روحانیون استان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: نباید از این نقش موثر طلاب و روحانیون در فضای دانشگاه های استان تهران در راستای جهاد تبیین غافل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران اظهار داشت: با توجه به تشکیل اتاق فکر و هماهنگی های انجام گرفته با معاونت فرهنگی و سازمان بسیج اساتید و طلاب، توانایی پیشبرد و محقق سازی اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در دانشگاه ها وجود دارد.