رونمایی از «شبیه خودش» در دهه فجر

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از رونمایی از فیلم مستند«شبیه خودش» در دهه فجر در این استان خبر داد. حسن میلانی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تشریح برنامه های دهه فجر در این حوزه ابراز داشت: جشن بزرگ انقلاب با عنوان «جشنواره شعر» که به همراه […]

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از رونمایی از فیلم مستند«شبیه خودش» در دهه فجر در این استان خبر داد.

حسن میلانی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تشریح برنامه های دهه فجر در این حوزه ابراز داشت: جشن بزرگ انقلاب با عنوان «جشنواره شعر» که به همراه تجلیل از مقام استاد حاج حسین کریمی مراغه ای خواهد بود، در روز هفتم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

میلانی از دیگر برنامه های دهه فجر امسال حوزه هنری استان را رونمایی از فیلم مستند «شبیه خودش» عنوان کرد و گفت: فیلم فوق به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و به کارگردانی سید محمدامین بهکار تولید شده که به زندگی شهید مدافع حرم، شهید حامد جوانی پرداخته است.

وی رونمایی کتاب تصویری در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: کتاب «گمشده» نیز از تولیدات حوزه هنری استان است که روایت تصویری از جغرافیای دفاع مقدس، حاوی تصاویری می باشد که صابر قاضی طی سفرهای خود در اردوهای راهیان نور ثبت کرده است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی همچنین برگزاری ورک شاپ کاریکاتور با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی فضای مجازی و عصر خاطره انقلاب و عصر داستان انقلاب را از دیگر برنامه های حوزه هنری استان برشمرد.

میلانی گفت: نمایشگاه مجازی « تیتر انقلاب» نیز از دیگر برنامه هایی است که از ۱۲ الی ۲۲بهمن ماه سال جاری در سایت حوزه هنری استان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی به پایان بخش برنامه های حوزه هنری استان اشاره کرد و اظهار داشت: همایش «حماسه حضور» نیز با حضور عکاسان حوزه هنری جهت ثبت حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه توسط واحد هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.