رویداد تلویزیونی اتم در استان بوشهر برگزار شد

صافی نیوز / رویداد کشوری اتم با شرکت منتخبان استانی با هدف شناسایی ایده‌ها، رشد و تکثیر الگوها به میزبانی شهر بندر کنگان در سالن دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

به گزارش صافی، محمد بازدار دبیر برگزاری رویداد کشوری اتم در استان بوشهر بیان کرد: برنامه تلویزیونی اتم دراستان بوشهر بصورت ویژه دنبال شد این برنامه در دوازده محور سلامت ،تفریح و نشاط،کسب وکار،سبک زندگی،خیریه و گردشگری، آموزش،محیط زیست، مطالبات اجتماعی، خدمات شهری، ورزش در راستای کار خالاقانه و نوآورانه فعالیت اتم های مطرح استان را به نمایش گذاشت.

وی افزود: هدف این رویداد شناسایی و معرفی ایده ها و تجربه‌های موفق و مشارکت مردمی بود که در زمینه حل مسائل و کمک به پیشرفت کشورشان فعالیت می کردند،ملاک‌های اساسی برای انتخاب هر فرد یا گروه به‌عنوان یک اتم، مردمی بودن، قابلیت تکثیر و توزیع بودن اقدامات و شیوه کاری ایده ها و نیز شاخصه خلاقیت بود.

دبیر برگزاری رویداد کشوری اتم در استان بوشهر افزود، این رویداد با عنوان “من یک اتم هستم” برنامه‌ای تلویزیونی با محوریت حل مسائل کشور است که به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت‌های مردمی به دنبال یافتن راه حل‌هایی برای مسائل است.

بازدار اضافه کرد: برای برگزاری این رویداد در استان از قبل فراخوان و اطلاع رسانی شده بودو افرادی از طریق پیامک در آن ثبت نام کرده بودند و سپس از طریق دبیرخانه این رویداد افراد ثبت نام شده شناسایی و گزینش شدند و ایده‌های خود را مطرح کردند و در نهایت از بین این ایده های معرفی شده پس از بررسی ۱۱ ایده برتر به مرحله استانی این رویداد راه یافتند.
ایشان گفت ؛ پس از بررسی آرا هیات داوران،۳ شرکت کننده برتر به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی ضمن سپاس از مشارکت مردم در برگزاری رویداد از ستاد اجرایی کشوری اتم،از شورا و شهرداری شهر کنگان و اداره کل ارشاد اسلامی بخاطر نگاه ویژه به این رویداد تشکر کرد.

به گزارش صافی، داوران این مرحله حسین افکار ، حسین حاجی زاده ، علیرضا بهرامی ، مهدی تمدن، غلامعلی حیدری، قاسم احمدی بودند.

انتهای پیام/